З кожним роком конкуренція на ринку стає все вищою. Щоб бути кращим не достатньо забезпечити лише якісний шопінг. Важливо створити зону комфорту і задоволення для кожного відвідувача.

Як зібрати оперативну інформацію про задоволеність гостей особливо у великих ТРЦ? Як дізнатися, що відвідувачі думають про асортимент, ціни, зручність розташування, атмосферу, сервіс, програми лояльності тощо?

Yaware.Service – це просте і швидке рішення для оцінки якості роботи ТЦ і ТРЦ.

Yaware.Service - рішення для оцінки якості роботи ТРЦ.

Способи оцінки

Розмістіть на дверях, в зонах відпочинку, касах чи столиках в кафе наклейку з QR-кодом (або виведіть його на екрани), отримуйте та аналізуйте оцінки. Ви можете перевірити якість послуг як в окремій найменшій точці, так і цілого ТРЦ.

light-box

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемні зони чи точки обслуговування. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  • Відсканувати QR-код
  • Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

sticker-yes-no

Приклади розміщення QR-кодів для опитувань

“Чи сподобалася вам кав’ярня та рівень обслуговування в ній?”

Кафе в ТРЦ

“Чи комфортно Вам перебувати в нашому торгівельно-розважальному центрі?”

Якість обслуговування у ТРЦ

“Чи задоволені ви рівнем надання послуг в розважальному закладі?”

боулінг у розважальному центрі

“Залиште, будь ласка, відгук про роботу торгівельно-розважального центру?”

Залишають відгук про роботу ТРЦ

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. Чи зручно дістатися до ТРЦ?
  2. Чи задовільняє Вас асортимент?
  3. Наскільки вдало Ви провели час в ТРЦ?
  4. Чи порадите шопінг в ТРЦ друзям та знайомим?
  5. Залишити коментар або побажання.
  6. Взяти участь в програмі лояльності.
qrcode

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Yaware.Service chart
Yaware.Service dashboard

Які результати Ви отримаєте?

icon

Зворотній зв'язок

Щоденний зворотній зв'язок від клієнтів

icon

Своєчасне реагування

Вчасне усунення проблеми, яка з'явилася на певній ділянці роботи ТРЦ чи ТЦ

icon

Оперативні дані

Оперативний та чіткий звіт про рівень обслуговування

icon

Візуалізація даних

Аналізуйте оцінку задоволеності відвідувачів за допомогою зручних графіків та діаграм

icon

Збільшення прибутків

Підвищуйте відвідуваность закладу клієнтами за рахунок надання якісного сервісу

icon

Лояльні відвідувачі

Нові ідеї, які допоможуть покращити роботу та залучити більше нових відвідувачів

Конвертуйте комфорт відвідувачів в прибуток для вашого бізнесу

Є ідея?

Ваші ідеї / пропозиції

Маєте ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим?
Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Напишіть більш детальніше про вашу ідею
 *
Вкажіть ваш email
 *