• У транспорті

    Дізнайтесь, як можна використати Yaware.Service у сфері транспортних послуг

Оцінка якості надання транспортних послуг

Несправний транспорт? Нахамив водій або кондуктор? В транспорті брудно? Напишіть нам про це.

Yaware.Service допоможе міському транспортному управлінню отримувати оперативну інформацію щодо ситуацій, які виникають під час перевезень та приймати оперативні рішення.

Зібрані дані система візуалізує у вигляді таблиць та графіків, які дозволяють управлінню побачити, де є основні проблеми обслуговування (на думку населення) та хто саме є керівником проблемної ділянки, і як наслідок приймати на основі цього рішщення щодо виправлення ситуації. Також послуга візуалізує тенденцію змін оцінки та дозволяє порівнювати їх з попередніми періодами.

Способи оцінки

Ви розміщуєте в транспорті (тролейбус, автобус, таксі) наклейку з коротким номером SMS або QR-кодом.

Оцінка може бути як однорівнева (проголосувати “так” або “ні”) так і багаторівнева (заповнення форми з переліком запитань).

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемний транспорт. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  1. Відправити SMS-повідомлення на короткий номер.
  2. Відсканувати QR-код.
  3. Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

Приклади розміщення наліпок з запитанням

На дверях/вікні автобуса/тролейбуса

“Чи задоволенні ви якістю наданих послуг перевезення?”

На сидіннях автобуса/тролейбуса

“Чи задоволенні ви чистотою в транспортному засобі?”

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. На Вашу думку транспортний засіб несправний (погано закриваються двері, не зачиняються люки або вікна)
  2. Водій або кондуктор поводив себе невічливо
  3. Несправні або брудні сидіння

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Які Ви результати отримаєте

Вчасне та оперативне отримання інформації щодо ситуацій, які виникають під час перевезень

Оперативне доведення інформації до керівника проблемної ділянки та прийняття відповідних управлінських рішень щодо вирішення проблеми, яка виникла. Недопущення до маршрутів несправних транспортних засобів

Прийняття управлінських рішень щодо водіїв та кондукторів, які некоректно себе ведуть по відношенню до пасажирів

Покращення якості надання транспортних послуг

Спробуйте Yaware.Service зараз