• У ресторані/кафе

    Дізнайтесь, як можна використати Yaware.Service у сфері закладів громадського харчування (ресторани, кафе і т.п.)

Оцінка ресторанів, кафе і т.п.

Збільшити доходи вашого кафе (ресторану) можна тільки шляхом надання якісного сервісу, щоб клієнти повертались до Вас знову і знову. Чи впевнені ви, що якість обслуговування у Вашому закладі на вищому рівні?

Хочете мати оперативну інформацію щодо задоволеності клієнтів обслуговуванням у вашому кафе/ресторані?

Скористайтесь сучасним рішенням оцінювання – Yaware.Service.

Способи оцінки

Розмістіть на дверях, або столиках Вашого закладу наклейку з коротким номером SMS та QR-кодом, отримуйте та аналізуйте оцінки ваших клієнтів.

Не підходить стандартне оцінювання? Ми змінимо його та підлаштуємо під Ваші потреби!

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемні заклади чи точки обслуговування. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  1. Відправити SMS-повідомлення на короткий номер.
  2. Відсканувати QR-код.
  3. Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

Приклади розміщення наліпок з запитанням

На вхідних дверях у заклад

“Чи сподобався вам заклад та рівень обслуговування в ньому?”

На столиках

“Чи сподобався вам заклад та рівень обслуговування в ньому?”
“Чи задоволені ви якістю обслуговування офіціанта?”
“Чи чисто в закладі?”

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. Чи гарно вас обслужив офіціант?
  2. Чи сподобалась вам кухня?
  3. В ресторані чисто?
  4. Залишити коментар або побажання.

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Які Ви результати отримаєте

Оперативне отримання інформації щодо ситуацій, які виникають в закладі.

Вчасне прийняття відповідних управлінських рішень щодо вирішення проблеми, яка виникла на даній ділянці роботи закладу

Недопущення таких ситуацій в майбутньому, покращення якості надання послуг в закладі.

Підвищення відвідуваності закладу клієнтами.

Спробуйте Yaware.Service зараз