• У поліклініці

    Дізнайтесь, як можна використати Yaware.Service у сфері медичних закладів

Оцінка якості надання послуг в лікувальних закладах

В умовах реформування медицини, актуальним є визначення кваліфікації кожного лікаря для побудови об’єктивних рейтингів. А хто як не пацієнти зможуть оцінити рівень роботи лікаря. Тому Yaware.Service – це найкраще рішення для оцінки.

Yaware.Service зможе підвищити якість надання послуг у сфері медицини.

нарада медичного персоналу

Способи оцінки

Розмістіть на дверях кабінету, або на табличці з прізвищем лікаря наклейку з QR-кодом, отримуйте та аналізуйте інформацію.

Також ви можете проводити оцінку поліклініки в цілому по певному переліку запитань, які Вас цікавлять:

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемні медичні заклади. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  1. Відправити SMS-повідомлення на короткий номер.
  2. Відсканувати QR-код.
  3. Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

наклейка Yaware.Service

Приклади розміщення наліпок з запитанням

В реєстратурі поліклініки

“Чи надали вам працівники реєстратури вичерпні відповіді на Ваше питання?”
В реєстратурі поліклініки

Біля кабінету лікаря

“Чи відповідає Вашим очікуванням рівень наданих лікарем послуг?”
Біля кабінету лікаря

Біля маніпуляційного кабінету:

“Чи вимагали у Вас “благодійні внески” для проведення маніпуляції?”
Біля маніпуляційного кабінету

Біля рентген кабінету

“Зачинено в робочий час?”

Біля рентген кабінету

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. Чи вичерпну інформацію вам було надано в реєстратурі?
  2. Кабінет флюорографії працює згідно графіку?
  3. Чи здійснювали ви додаткові оплати при здачі аналізів?
  4. Чи проводив лікар прийоми поза чергою?

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Графік оцінка роботи
Панель керування Yaware.Service

Які Ви результати отримаєте

Оперативний та чіткий звіт про рівень обслуговування в іменах і прізвищах лікарів, на основі якого керівник лікарні може приймати ефективні управлінські рішення

Недопущення таких ситуацій в майбутньому

Незалежна оцінка роботи лікарні безпосередніми клієнтами / пацієнтами

Покращення якості надання послуг

Оцініть функціонал сервісу вже зараз

Є ідея?

Ваші ідеї / пропозиції

Маєте ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим?
Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Напишіть більш детальніше про вашу ідею
 *
Вкажіть ваш email
 *