• У ЖЕКу/ОСББ

    Дізнайтесь, як можна використати Yaware.Service у ЖЕКу чи ОСББ

Yaware.Service у ЖЕКу чи ОСББ

Мешканці житлових будинків скаржаться на відсутність освітлення в під’їзді або несправний ліфт і ви хочете отримувати оперативну інформацію щодо таких несправностей.
Yaware.Service допоможе Вам в цьому.

Способи оцінки

Достатньо розмістити на дошці оголошення в під’їзді або біля ліфту наклейку з коротким посиланням, номером SMS та QRкодом і мешканці зможуть швидко надіслати Вам сигнал про рівень обслуговування під’їзду.
Спосіб збору інформації може бути як однорівневий (проголосувати “так” або “ні”), так і багаторівневий (заповнення форми з переліком запитань щодо якості).

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемні точки. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  1. Відправити SMS-повідомлення на короткий номер.
  2. Відсканувати QR-код.
  3. Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

Приклади розміщення наліпок з запитанням

При вході у під’їзд, з запитанням:
“В під’їзді чисто?”

Біля ліфту
“Ліфт працює?”

На сміттєвому баку:
“Сміття вивезли?”

На дошці оголошень:
“Чи є освітлення в під’їзді?”

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. В під’їзді чисто?
  2. Чи є освітлення в під’їзді?
  3. Ліфт працює?
  4. Вивіз сміття проводиться вчасно?
  5. Несправності на дитячому майданчику?

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Які Ви результати отримаєте

Вчасне та оперативне отримання інформації щодо несправностей в будинках, які обслуговує ЖЕК/ОСББ

Чіткий звіт про рівень обслуговування по кожному будинку. Результат голосування зможуть бачити, як керівник організації (ЖЕКу/ОСББ), так і начальники відповідних відділів та на основі звіту приймати ефективні управлінські рішення

Покращення якості обслуговування населення, високий рівень задоволеності обслуговуванням в організації (значно вищий поточного рівня)

Можливість надання інформації по рейтингах для ознайомлення населенню (мешканцям будинків)

Спробуйте Yaware.Service зараз