• У центрі надання адміністративних послуг

    Дізнайтесь, як можна використати Yaware.Service у сфері державних органів влади (ЦНАП, міська рада, відділи звернень громадян і т.п.)

Оцінка державних органів влади

Зробіть роботу органів державної влади прозорою та зрозумілою. Але як це зробити якщо працівники не надають вірної та вичерпної відповіді населенню, або взагалі відправляють громадян “гуляти” по кабінетах?

Yaware.Service зможе змінити цю ситуацію та підвищити якість надання послуг державними органами влади.

Оценка органов государственной власти

Способи оцінки

Ви можете розмістити в Центрах надання адміністративних послуг наклейки коротким номером SMS та QR-кодами для оцінювання якості обслуговування громадян працівниками центру. За Вашим бажанням може проводитись як загальна оцінка центру так і окремо взятого працівника.

Оцінка може бути як однорівнева (проголосувати “так” або “ні”) так і багаторівнева (заповнення форми з переліком запитань).

Однорівневе опитування

Використовується, щоби виявити найбільш проблемні державні органи. Ви розміщуєте наклейку, яка містить кілька способів оцінки, але варіанти відповідей лише “Так” або “Ні”.

Оцінювання можна провести найбільш зручним для вас способом:

  1. Відправити SMS-повідомлення на короткий номер.
  2. Відсканувати QR-код.
  3. Відкрити коротку URl-адресу у веб-переглядачі

Наклейки можуть бути надруковані в форматі А4 та А5

наклейка Yaware.Service

Приклади розміщення наліпок з запитанням

Біля робочого місця працівника

“Чи добре Вас обслужив працівник центру?”
“Чи отримали ви вичерпні відповіді на Ваші запитання?”

Анкета Yaware.Service біля робочого місця працівника

При вході в Центр

“Чи задоволені ви якістю надання послуг центром?”

Наклейка Yaware.Service на дверях центру адміністративних послуг

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. Чи відповідає вашим очікуванням якість надання послуг центром?
  2. Чи довго ви очікували працівника для отримання консультації?
  3. Чи добре Вас обслужив працівник центру?
  4. Чи отримали ви вичерпні відповіді на Ваші запитання?

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Yaware.Service chart
Yaware.Service dashboard

Які Ви результати отримаєте

Оперативне отримання інформації щодо скарг громадян на роботу Центру та його працівників

Результати оцінок бачитимуть як керівник організації так і начальники відповідних управлінь та прийматимуть відповідні управлінські рішення.

Покращення рівня обслуговування громадян.

Прозорість в роботі центру надання адміністративних послуг.

Оцініть функціонал сервісу вже зараз