• Проводите конференцію, подію чи захід?

    Оцініть рівень задоволення учасників івентом. Дізнайтеся що сподобалося, що варто покращити і чи відвідають Ваш захід наступного разу!

Оцінка рівня задоволеності учасників

Хочете, щоб Ваші заходи відвідувала все більша кількість людей? Звичайно ж, хочете!
На рівень проведення будь-якого івенту впливає багато факторів, починаючи від організації, логістики, розкладу, кофі-брейків, закінчуючи спікерами і контентом.

Yaware.Service допоможе Вам не тільки дізнатися загальний рівень задоволеності, а й конкретно ті моменти, які варто покращити у проведенні події.

Способи оцінки

Розмістіть наклейки з коротким посиланням, QR-кодом чи СМС на дверях при вході, столах реєстрації, або ж добавте в пакети учасників. Отримуйте та аналізуйте оцінки ваших відвідувачів.

Бажаєте створити унікальне оцінювання? Ми змінимо його та підлаштуємо під Ваш формат!

service
service
service

Однорівневе опитування

За допомогою нього Ви зможете в загальному оцінити рівень задоволеності учасників конференції.

Задайте запитання, наприклад:
Чи справдило відвідування заходу Ваші очікування?

І ви дізнаєтеся скільки учасників задовлені тим, що відвідали захід.

Окрім Ви можете створювати унікальні запитання, залежно від цілей і формату Вашої події.

Багаторівневе опитування

Використовується для більш детального аналізу. Ви розміщуєте наклейку з QR-кодом, який веде на форму опитування. В цій формі буде перелік конкретних питань, по яких Ви хочете отримати відповіді.

Приклад переліку запитань

  1. Чи сподобалося Вам місце проведення заходу?
  2. Чи відповідає контент заходу Вашим очікуванням?
  3. Чи сподобалася Вам організація заходу?
  4. Ваші побажання та пропозиції.

Які результати Ви отримаєте?

icon

Зворотній зв'язок

Дізнаєтеся, що сподобалося на заході, а що варто покращити. На що варто звернути увагу наступного разу.

icon

Оцінку задоволеності

Ви побачите рівнень задоволеності відвідувачів в графіках. Статистика відображатиметься в розрізі кожного дня.

icon

Нові ідеї

Ідеї допоможуть не тільки реалізувати проект краще, а й залучити більше нових відвідувачів і збільшити продажі.

icon

Лояльність відвідувачів

Клієнти цінують, коли до них дослухаються. Тому отримуючи звортній зв'язок Ви збільшуєте їх лояльність.

Зручне представлення даних

Аналізуйте дані за допомогою наглядних графіків

Виведіть свій захід на новий рівень

Дізнайтеся, що сподобалося Вашим відвідувачам, а що варто покращити.
Почніть аналізувати оцінки учасників вже сьогодні, щоб вони прийшли на Ваш наступний івент зі своїми друзями!