• Збільшимо лояльність і прибуток за допомогою інноваційної оцінки якості обслуговування

    Своєчасно отримуйте сигнали про незадоволених клієнтів, підвищуйте рівень обслуговування, мінімізуйте втрати, збільшуйте прибуток компанії!

Спробуйте Yaware.Service вже сьогодні

Оцініть усі можливості сервісу

Реєструючись, я приймаю Умови надання послуг і Ліцензійну угоду Ви повинні погодитися з умовами надання послуг
Введіть ваше ім'я та прізвище
Щоб контролювати обліковий запис
For quick communication

Для бізнесу

У Вас малий сімейний ресторанчик чи велика торгова мережа, отже клієнти – основа вашого бізнесу.

Якщо Ви:

  • Готові дбати про клієнта
  • Усвідомлюєте важливість якісного обслуговування
  • Хочете розуміти потреби і перевищувати очікування клієнта
  • Прагнете дарувати йому незабутній клієнтський досвід і заробляти більше

тоді Yaware.Service – необхідний інструмент для оцінки якості сервісу без великих інвестицій

Для некомерційних організацій

Робота держустанов, лікарень, освітніх та муніципальних закладів базується на принципах відкритості і відповідальності.

Якщо Ви:

  • Хочете приймати рішення, які схвалює громадськість
  • Бажаєте контролювати якість надання послуг працівниками
  • Усвідомлюєте важливість довіри населення до вас
  • Прагнете, щоб громадяни відчували, що їх скарги почуті і ви піклується про них

тоді Yaware.Service – є ефективним інструментом вирішення проблем, пов'язаних з якістю обслуговування населення

Зворотній зв'язок від Ваших клієнтів одним кліком

Все просто! Зареєструйтеся в Yaware.Service, роздрукуйте та прикріпіть наклейку з QR-кодом у зручному місці. Клієнт сканує QR-код та проходить опитування. Оцінка миттєво потрапляє в базу і відображається у статистиці.


Зручне представлення даних

Аналізуйте дані по кожній з точок обслуговування за допомогою зручних таблиць та діаграм.

Yaware.Service - вікна діаграм

Конструктор опитувань

Створюйте запитання для опитувань за допомогою зручного конструктора. Отримайте можливість додавати опитування на різних мовах

Yaware.Service - конструктор опитувань

Розмежування прав доступу

Отримайте можливість додати кілька менеджерів, котрі матимуть доступ до різних опитувань.

Yaware.Service - вікно менеджера

Що Ви отримаєте

Наша ціль – допомогти вам забезпечити високу якість надання послуг вашим клієнтам

icon

Зворотній зв'язок від клієнтів

Дізнайтеся бажання клієнтів, щоб перевищити їх очікування; отримайте оцінку якості обслуговування, щоб ставати кращими; визначте рівень задоволеності клієнтів, щоб прогнозувати прибутки.

icon

Швидка реакція на негатив

Виправте невдоволення 1 клієнта поки він не пішов, щоб не втратити 10 потенційних, яким він розкаже про свій негативний досвід.

icon

Моментальна оцінка

Заощаджуйте свій час, адже кожна залишена вам оцінка і відповідь відразу відображається в базі та доступна, де б ви не знаходилися.

icon

Зручне представлення даних

Отримуйте готові результати у формі графіків та діаграм для швидкого аналізу. Детальна інформація по кожному опитуванні доступна у таблицях.

icon

Конструктор опитувань

Створюйте унікальні опитування під потреби вашого бізнесу. Використовуйте різні типи питань та відповідей на різних мовах, які будуть комфортні для ваших клієнтів.

icon

Моніторинг мережі

Контролюйте якість роботи як кожної окремої точки, так і мережі загалом, відслідковуючи динаміку. Визначайте кращих і мотивуйте інших.

Що говорять про Yaware.Service?

Чайківський Ярослав Федорович

Ця ідея цікава з точки зору адміністративної діяльності головного лікаря медзакладу, і я її цілком підтримую. Впровадження контролю якості надання меддопомоги в поліклінічних підрозділах та амбулаторіях загальної практики-сімейної медицини допоможе оцінити, як ставляться лікарі до пацієнтів, до кого зі спеціалістів збирається черга, а кому «не вистачає» хворих.

Ярослав ЧайківськийГоловний лікар Тернопільської міської комунальної лікарні швидкої допомоги
Микола Медвідь

На мій погляд, така система є гарним інструментом для оцінки як роботи окремого працівника, так і ефективності діяльності персоналу загалом у закладах первинної медичної допомоги. Добре було б відстежувати й позитивні оцінки, бо ми чомусь орієнтовані лише на незадоволених пацієнтів. Але є й ті, які мають нейтральну позицію, чи навпаки — хочуть вис­ловити свою вдячність лікарю, і це також важливо знати керівництву лікувального закладу.

Микола МедвідьГоловний лікар КНО "Центр первинної медико-санітарної допомоги"
Юрій Лазарчук

Запровадження цієї системи не варто розглядати як оцінювання якості надання медичних послуг, бо насправді це оцінювання роботи медперсоналу. Узагалі ж проект покликаний поліпшити адміністрування в лікувальному закладі — керівництво відтепер зможе відслідкувати, які проблеми виникають у конкретних лікарів.

Юрій ЛазарчукГоловний лікар Тернопільської міської комунальної лікарні №3
Є ідея?

Ваші ідеї / пропозиції

Маєте ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим?
Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Напишіть більш детальніше про вашу ідею
 *
Вкажіть ваш email
 *