Женщина-предприниматель, сидя за столом, использует смартфон для демонстрации

Секрети успішної конкуренції: чому просто «якісний сервіс» не допомагає в гонці за клієнтом?

Будь-яка конкуренція в сфері послуг рано чи пізно призводить до необхідності пошуку своїх сервісних “фішок”, які забезпечить вигідну перевагу на тлі компаній, що надають послуги того ж типу і якості.

У цій статті ми розповімо про унікальний, ефективний спосіб залучення клієнтів, який не вимагає від вас зусиль і значних вкладень. Але перш за все, давайте згадаємо:

Що означає «якість сервісу»?

Класичні методи розробки сервісного комплекту включають аналіз конкурентного середовища, вивчення ринку, досвіду успішних зарубіжних компаній, їх лідерів. Такий підхід до побудови бізнес-моделі на перших порах приносить дохід і популярність.

Однак зі зростанням конкуренції можна помітити, що сучасному споживачеві послуг не цікаві стандартні рішення. Його може “розворушити” і залучити тільки WOW-ефект: захоплення, здивування і вдячність, що його очікування не просто задоволені, а перевершені. Як досягти цього WOW-ефекту?

Система зворотного зв'язку: те, про що вам не розкажуть конкуренти

Зазвичай під час розробки бізнес-стратегії визначається матриця потреб клієнта. Вона складається з двох частин: передбачувані, усвідомлені потреби, а також нестандартні, спонтанні побажання, які не завжди усвідомлюються самим споживачем.

Виявлення і своєчасне задоволення прихованих потреб і є ключ до горезвісного WOW-ефекту, який надійно “прив'язує” до вас старих клієнтів і допомагає завойовувати нову аудиторію прискореними темпами.

Більш того: конкурентоспроможність безпосередньо залежить від уміння визначити, чим “дихає” ваш відвідувач або покупець насправді, відчути його і надати унікальні, ексклюзивні рішення, які ще не взяті на озброєння іншими представниками вашого бізнесу. Тут допоможе тільки ретельне вивчення клієнтського думки.

Першокласний сервіс, як конкурентна перевага: все простіше, ніж здається

З практики, найефективнішим, економним і достовірним способом оцінки якості обслуговування є сервіс зворотного зв'язку, що збирає клієнтські думки в режимі онлайн в тій формі і в той час, коли це зручно самим клієнтами. Одним з таких вдалих рішень, за відгуками бізнесменів, стала система оцінки якості обслуговування клієнтів Yaware.Service.

Вона являє собою програму, яка дозволяє менеджерам оперативно виконувати аналіз клієнтських потреб за допомогою електронних опитувальників, які відкриваються після сканування QR-коду, а також можуть бути запропоновані для заповнення на корпоративному планшеті в процесі, скажімо, виселення з готелю або обслуговування в ресторані.

Практичність онлайн-сервісу оцінки якості повною мірою проявляє себе при складанні анкет. Ви можете не тільки створювати зручні опитування з готовими відповідями, які заповнюються “в один клік”, але і прикріплювати відео-контент (зображення, відео), пропонувати вільні поля для тексту, де відвідувач може надрукувати відгук, коментар, подяку.

Перевірено, що система зворотного зв'язку Yaware.Service підвищує довіру до вашого бізнесу. Якщо анкети складені грамотно, містять точні, доступні і продумані питання, ви можете з легкістю визначити не тільки основні, але і приховані потреби, інтереси відвідувачів.

А в підсумку – підняти вашу оцінку конкурентоспроможності до нових висот, недосяжних для інших.