Ваш компанія відома повільністю, відсутністю щирості, порожніми обіцянками чи бездушністю і ви хочете це виправити? В нас є рішення, яке вам допоможе. Побудуйте грамотну програму підвищення культури обслуговування і у вас з’явиться шанс повернути клієнтів та завоювати нових. Доведено, що погане обслуговування відкочує компанію назад на 1 крок, хороше обслуговування тримає на місці. І лише першокласний сервіс здатен вивести компанію на кілька кроків вперед. Хочете, щоб про вашу фірму заговорили по-новому? Запросто.

Дві дії, які допоможуть

Перша – дослідіть методи оцінки персоналу. Це допоможе оновити бачення працівників на роботу з клієнтами та мотивувати їх. І друга дія – проведіть опитування клієнтів, щоб дізнатися, яким вони б хотіли бачити Ваш бізнес.
Ми знаємо сервіс, який допоможе поєднати ці дві дії. Це сервіс зворотнього зв’язку Yaware.Service. Він допоможе оптимізувати збір відгуків та за допомогою них вплинути на покращення роботи працівників. Сповіщення в режимі реального часу допоможуть не прогавити незадоволеного клієнта та не відпустити його з негативним досвідом. Анкета для опитування відвідувачів може бути на основі шаблону або індивідуальною. Статистика завжди буде під рукою в особистому кабінеті. Можете бути впевненими що така взаємодія з клієнтами допоможе підтягнути стандарти обслуговування, збільшити лояльність клієнтів, змусити задуматися над поверненням клієнтів, які мали не найкращий досвід взаємодії з вами.

А що ж там з грошима?

Technical Assistance Research Program ( група дослідницьких програм технічної підтримки) після свого дослідження прийшли до таких висновків:
  • Виробники товарів довгого використовування (наприклад, холодильники, автомобілі, бойлери) мають віддачу від вкладень в покращення якості обслуговування 100 %. Тобто, якщо витратити 2 млн на покращення сервісу, то отримаєте 4 млн. Не погано, правда?;
  • Якщо ж говорити про сферу банківських послуг, то можна розраховувати на цифру 170%;
  • Але найкраща закономірність прослідковується в сфері роздрібкової торгівлі. Аж цілих 200 %.
Як ви бачите за допомогою якісного обслуговування клієнтів можна не лише повернути своє ім’я та лояльність до бренду, а й отримати хороші показники збільшення прибутку. Тому зробіть свій перший вклад в покращення обслуговування вже зараз з Yaware.Service.