девушка с смартфоном в кафе

У століття божевільних швидкостей і оперативного поширення інформації вирішальним фактором, від якого залежить успіх бізнесу, часто стає оперативність реакції на негативні відгуки клієнта про роботу компанії. Пропонуємо дізнатися, як простіше отримати якісний, оперативний фідбек.

Переваги відгуків покупців і клієнтів в режимі онлайн

Анкетуванням відвідувачів ресторанів і готелів сьогодні нікого не здивуєш. Більшість організацій, які діють в сфері обслуговування, давно зрозуміли: споживач не завжди висловлює прямо свої претензії, крім самих “гарячих” і насущних.

Крім того, існує ряд факторів, що відносяться до сфери “прихованих” спонукань і стимулів. Часом самі відвідувачі не віддають собі звіт, що ж їм не сподобалося в закладі. Виявити прихований негатив допоможе тільки правильно і грамотно складений опитувальник з зрозумілими, точними питаннями.

За всіх “плюсыв” такі опитувальники або анкети мають один суттєвий “мінус”: від заповнення анкети до прийняття рішення за результатами опитування проходить час.

Як працювати з відгуками клієнтів, щоб досягти WOW-ефекту в бізнесі

Чому стандартні методи роботи з відгуками неефективні?

1. Оцінка якості обслуговування зазвичай проводиться після того, як подразнююча обставина або недолыки сервісу перестали впливати.

2. Анкетування “по-старому” вимагає додаткових витрат часу і зусиль для заповнення паперових форм.

3. Ще один мінус оцінки якості обслуговування за допомогою оффлайн-опитувальників – тривалий період, який потрібно для сортування анкет, класифікації відповідей, обробки інформації, аналізу та пошуку рішень.

4. Стандартні сервіси в режимі офлайн не завжди доступні відвідувачам у зручний для них час.

Як онлайн сервіс зворотного зв'язку відновлює довіру споживачів і залучає нових

Всі перераховані вище проблеми перестануть вас турбувати, як тільки ви почнете застосовувати спеціалізовану програму Yaware.Service для створення опитувальників і роботи з ними. Ось як вона сприяє зростанню конкурентоспроможності вашої справи:

1. Оперативність. Yaware.Service дозволяє виявити і вирішити задачу в реальному часі, автоматично обробляючи інформацію і надаючи результати в графічній формі (діаграми, графіки).

2. Зручність. Анкета стає доступною для заповнення після сканування QR-коду, заповнюється в комфортній обстановці, в зручний час, “в один клік”, шляхом вибору одного з декількох запропонованих варіантів відповіді.

5. Якісний зворотний зв'язок. Сервіс зворотного зв'язку дає можливість налагодити тісний контакт зі споживачем ваших послуг, швидше і простіше зрозуміти його справжні потреби і досвід, виробити клієнтоорієнтірованную стратегію обслуговування.

6. Закріплення позитивного досвіду. Yaware.Service допомагає виявляти позитивні моменти в обслуговуванні відвідувачів, працювати над їх розвитком і поліпшенням.

Налаштуйте систему роботи з відгуками в реальному часі Yaware.Service – опитування “одним натисканням” стане вашою перевагою в конкурентному середовищі, надаючи можливості для залучення нових клієнтів та утримання старих без додаткових вкладень в бізнес.