контроль качества обслуживания в магазине

Все набагато простіше, якщо є онлайн-система зворотного зв'язку з покупцями

Всім доводиться час від часу здійснювати покупки в великих супермаркетах, модних бутиках або мережевих торгових точках. А покупці, як відомо, бувають різні. Багато в чому через різнорідності клієнтської аудиторії “поганий магазинний сервіс” став стереотипом. Досить зайти в профільні групи соцмереж або на сайти відгуків, і можна побачити масу негативу від покупців, чиї очікування не виправдалися. Навіть якщо це упереджена думка, що не відповідає реальності – воно все одно відбивається на лояльності відвідувачів магазину і доходи компанії-власника. І неважливо, наскільки критика обґрунтована – висока конкуренція дозволяє покупцям легко знайти аналогічну установу торгівлі з тим же асортиментом буквально в декількох метрах далі по вулиці. Але є і позитивні новини – у вас є всі шанси підвищити задоволеність клієнтів за допомогою прогресивних методів контролю якості обслуговування в магазині.

Як контролювати якість обслуговування клієнтів в магазині

Стандарти обслуговування покупців в магазині визначаються керівництвом і впроваджуються ще на стадії його організації. Більшість стандартів – типові для всіх установ торгової галузі, будь то наша країна або зарубіжжі. Вони включають вимоги:
  • до самого підприємства торгівлі (державні, галузеві, спеціальні);
  • до вигляду персоналу;
  • до поведінки персоналу;
  • до обслуговування;
  • до дотримання принципів чесної торгівлі;
  • до захисту прав споживачів;
  • до поведінки в конфліктних та нестандартних положеннях;
  • до дотримання порядку і етапів реалізації товару;
  • до профільної освіти персоналу, кваліфікації і знання асортименту.
Критерії контролю якості обслуговування в магазині можуть змінюватися і адаптуватися, в залежності від специфіки магазину, його цільової аудиторії, асортименту, обороту, режиму роботи, локалізації, інших приватних чинників. Але ось ви виконали всі вимоги, ваш магазин повністю відповідає всім стандартам, а оборот залишається тим же або навіть падає. Чи все ви врахували?

Індивідуальний підхід до оцінки якості сервісу

Віддаючи перевагу тому чи іншому магазину, покупець виходить не з загальних понять, а з особистих переваг і емоційних оцінок. Дізнатися про них можна лише налагодивши якісну зворотний зв'язок з вашими покупцями. Для цього існує ефективний і зручний онлайн-сервіс для контролю якості обслуговування клієнтів в магазині Yaware.Service. Це цифрова система, яка збирає і аналізує купівельні думки в автоматичному режимі. При цьому вона володіє всім необхідним, щоб мотивувати покупців залишати неупереджені і корисні для власника відгуки, які легко використовувати для підвищення рівня задоволеності і лояльності вашої цільової аудиторії.

Сервіс зворотного зв'язку Yaware.Service: покупець обов'язково повернеться до вас!

Yaware.Service є адаптивною і функціональною ІТ-розробкою, що поєднує:
  1. Зручний і легкий конструктор всіляких анкет і опитувальників.
  2. Функціонал для розміщення анкет на різних майданчиках (фізичних і віртуальних).
  3. Аналітичний блок, що надає необхідну інформацію для ефективного контролю якості обслуговування в магазині.

Як Yaware.Service допомагає контролювати якість обслуговування клієнтів в магазині

  1. Створюйте “швидкі” анкети.
Конструктор анкет Yaware.Service вміщує всі інструменти, які можуть вам стати в нагоді для створення привабливих, доступних і простих опитувальників. Придумайте короткі й однозначні питання про якість сервісу в вашому магазині. Віртуальні анкети з питаннями, на які можна швидко відповісти “в один клік”, самі по собі стануть мотиватором для покупців – вони відчують вашу зацікавленість в їх думці і поліпшення умов торгівлі. Конструктор анкет дозволяє створювати:
  • однорівневі опитувальники (одне питання, відповідь “Так-Ні”);
  • багаторівневі опитувальники (ряд питань, кілька варіантів відповіді);
  • рейтинги, голосування, анкети з бальною оцінкою;
  • текстові коментарі (вони допоможуть краще розкрити думку покупця).
  1. Зробіть анкети легкодоступними для покупців.
  • за допомогою QR-коду на наклейці, яку можна розмістити в торговому залі, на касі, на стелажах, на вхідних дверях, в куточку покупця, на рекламній поліграфії і т.д .;
  • за допомогою віджета на сайті компанії;
  • за допомогою короткої посилання в SMS або листі E-mail постійним покупцям (наприклад, підписаним на розсилку повідомлень про акції та знижки).
  1. Використовуйте аналітику Yaware.Service для точного і повного контролю якості обслуговування в магазині.
Yaware.Service автоматично і миттєво обробляє зібрані відгуки клієнтів, надаючи підсумкові звіти в зручній для читання і систематизації формі (діаграми, графіки, таблиці). Відгуки покупців про роботу персоналу магазину також можна використовувати для роботи з кадрами – заохочення, мотивації, підвищення кваліфікації, зміни розміру оплати праці і так далі.

Ваші переваги з Yaware.Service

Застосовуючи Yaware.Service для збору думок покупців і контролю якості обслуговування клієнтів в магазині, ви отримуєте всі необхідні дані, щоб залучити нових покупців і утримати постійних:
  • про динаміку переваг цільової аудиторії;
  • про якість послуг і зовнішності персоналу;
  • про умови у конкурентів;
  • про недоліки вашого магазинного сервісу;
  • про побажання, щодо асортименту;
  • про комфорт в торговому залі;
  • про стан обладнання і санітарних умовах.
Yaware.Service давно і з успіхом застосовується в самих різних напрямках: для оцінки обслуговування клієнтів в банку, для контролю якості роботи персоналу в турфірмі і так далі. Переконайтеся і ви в його ефективності – прямо зараз!