система оценки качества обслуживания на предприятиях общественного питания

Сучасний сервіс зворотного зв'язку з клієнтами – головний засіб для підвищення їх лояльності

Конкуренція в сфері громадського харчування – специфічний фактор, який надає, з одного боку, нескінченні можливості і інформацію для вдосконалення вашого сервісу, а з іншого є причиною ротації і зміни уподобань навіть найвідданіших відвідувачів. Існує величезна кількість причин, які спонукають клієнтів вибрати інший заклад. Це може бути атмосфера в залі обслуговування, обсяг вільного простору, декор, особливе ставлення з боку персоналу. Але головною причиною є увагу конкурентів до тенденцій і потреб відвідувачів, готовність реагувати на зауваження та скрупульозно виправляти недоліки.

Для чого потрібна система оцінки якості обслуговування на підприємствах громадського харчування?

Система оцінки сервісу, що враховує клієнтські думки, необхідна на будь-якому підприємстві громадського харчування. В її завдання входить:
  1. Визначення реального стану і перспектив розвитку сервісу на підставі кількісних і якісних критеріїв.
  2. Усунення недоліків обслуговування і підвищення конкурентоспроможності підприємства.
  3. Мотивація і підвищення кваліфікації співробітників, оптимізація кадрового складу і витрат зарплатного фонду.
  4. Надання керівництву компанії інформації, на підставі якої можна розробити ефективну маркетингову стратегію просування послуг закладу громадського харчування, впровадження новацій, більш продуктивних методик обслуговування і так далі.

Швидка оцінка якості послуг за допомогою онлайн-системи Yaware.Service

Yaware.Service – це практичний ІТ-сервіс зворотного зв'язку з клієнтом, який допомагає дізнатися переваги ваших відвідувачів, реальне відношення до вашого закладу, приховані потреби і бажання. Принцип роботи Yaware.Service – збір клієнтських думок і їх аналіз за допомогою анкет і опитувальників в Діджитал-форматі, які можуть бути розміщені в зручному для відвідувачів місці і просторі. Одним з головних переваг сервісу є його оперативність і розвинений аналітичний функціонал, який дозволяє точно виявляти недоліки в обслуговуванні, швидко усувати їх і реагувати на зміну запитів клієнтської аудиторії.

Як працює система оцінки якості обслуговування на підприємствах громадського харчування Yaware.Service?

Легко створюйте анкети, які цікаві клієнтам

За допомогою багатофункціонального конструктора анкет ви можете оформляти:
  • однорівневі опитувальники для швидкої оцінки сервісу;
  • багаторівневі опитувальники для докладної аналітики;
  • рейтинги для голосування “в один клік”
  • надавати клієнту можливість залишити розширений текстовий коментар.

Надайте клієнту зручний доступ до анкети

Посилання на анкети сервісу можуть надаватися клієнтам:
  • в формі QR-коду, який сканується мобільним гаджетом;
  • на веб-сайті компанії або іншій інтернет-платформі;
  • в SMS і листі на електронну пошту.

Станьте більш відкритими для ваших відвідувачів

Де найкраще розмістити наклейку з QR-кодом?
  • на вхідних дверях в установу;
  • на стійці бару або рецепшн;
  • в меню;
  • на рекламній поліграфії;
  • в куточку відвідувача;
  • в залі обслуговування.

Користуйтеся зручною аналітикою від Yaware.Service

Yaware.Service систематизує і аналізує зібрані відповіді на запитання анкет в автоматичному режимі. Після цього сервіс надасть вам результати обробки у формі графіків, таблиць, діаграм. Отримані звіти легко використовувати для розробки програми поліпшення якості сервісу, оперативного усунення недоліків в роботі закладу або когось із персоналу, для мотиваційних заходів, нарахування зарплати або в роботі відділу кадрів.

Переваги Yaware.Service

Система миттєвої оцінки якості обслуговування на підприємствах громадського харчування Yaware.Service – це ваш флагман в конкурентній боротьбі. Результати застосування сервісу:
  1. Точні і практичні звіти про якість обслуговування в установі громадського харчування.
  2. Можливість швидко відреагувати і виправити помилки в роботі персоналу.
  3. Зростання лояльності з боку постійних клієнтів, які переконуються, що їхня думка важлива для вас.
  4. Корисна інформація для розробки продуктивних програм розвитку закладу та поліпшення якості сервісу.
  5. Ефективне витрачання коштів на оплату роботи співробітників.
  6. Управління кадрами і підвищення кваліфікації персоналу на підставі незалежних відгуків про якість обслуговування.
Система зворотного зв'язку з клієнтами Yaware.Service довела свою ефективність в різних сферах – для підвищення стандартів обслуговування в банку, при оцінці якості обслуговування в готелі і так далі.

Оцініть практичність Yaware.Service вже зараз!