анкетирование клиентов салона красоты

Ця коротка стаття – про вигідний і економний спосіб підвищення лояльності постійних клієнтів, які приносять вам 80% доходу. Перед тим, як дізнатися про нього, спробуйте відповісти на наступні питання:

  1. Як багато клієнтів пішло від вас до конкурентів за час ведення бізнесу?
  2. Як багато клієнтів залишаються незадоволеними обслуговуванням у вас, і готові змінити б'юті-майстра?
  3. Наскільки добре ви знаєте, чого насправді хочуть ваші постійні клієнти в плані атмосфери і комфорту у вашому закладі, якості матеріалів, послуг, технологій і методик роботи?

Знаючи відповіді, ви можете легко підвищити лояльність відвідувачів і залучити нових клієнтів, продуктивно застосовуючи відповідні маркетингові та рекламні прийоми, покращуючи якість послуг або змінюючи умови, які не подобаються відвідувачам.

Якщо ж ви не готові відповісти на всі 3 питання точно і впевнено – вам напевно допоможе відповісти на них сучасна методика анкетування клієнтів салону краси.

Як анкета клієнта салону краси допомагає в конкурентній боротьбі

Своєчасне анкетування, як спосіб дізнатися реальні інтереси, потреби і пріоритети клієнтів, врятувало не один малий і середній бізнес по всьому світу.

Клієнтські опитування допомагають виявити ті дратівливі або відверто негативні чинники, якими клієнт не готовий поділитися в відкриту, але які можуть стати причиною його відходу до майстра з іншого салону, навіть якщо він розташований далі або якщо ціни там вищі.

З огляду на те, що установи б'юті-індустрії ростуть в будь-якому місті, немов гриби (як і кількість майстрів-фрілансерів, які працюють “на виїзді” або “на дому”), варто подбати про анкетування ваших відвідувачів якомога швидше.

Які ознаки корисного опитувальника?

Основні принципи складання якісної анкети:

  1. Орієнтуйтеся на культурні, соціальні та психологічні особливості вашої цільової аудиторії.
  2. Зробіть анкету для відвідувачів салону краси доступною, зрозумілою, легкою в заповненні.
  3. Структуруйте анкету, розташуйте питання в послідовності від загальних і найпростіших – до складних, що вимагають роздуми і розгорнутої відповіді.
  4. Мотивуйте клієнта – нехай анкета висловлює вашу подяку за витрачений час і готовність змінювати сервіс на краще.
  5. Крім клієнтських опитувальників застосовуйте анкети для співробітників салону краси. Анкетування свого персоналу – відмінний спосіб побачити ситуацію під іншим кутом, доповнити інформацію, отриману від клієнтів, дізнатися про потреби співробітників і вийти з їх допомогою на нові ідеї, як оптимізувати бізнес.

Складаємо ефективну анкету для клієнта салону краси

Ефективна анкета для відвідувачів салону краси – це анкета, яка дає точні відповіді на питання, що стосуються переваг вашої цільової аудиторії, якості послуг і допомагає визначитися з подальшими рішеннями із залучення та утримання клієнтів.

Багато в чому корисність отриманої від клієнтів інформації залежить від структури опитувальника і його зручності для заповнення.

Не менш важливими факторами є виявлена в опитувальнику повагу до клієнта, персональне звернення, подяка за витрачений час, відповідний емоційний настрій питань, грамотність і відсутність орфографічних помилок.

Відмінним мотиватором стане ознайомлення клієнтів з результатами опитування і прийнятими відповідно до них рішеннями. Для цього попросіть респондента залишити контактні дані і поясніть, для чого вони потрібні.

Анкета опитування клієнтів салону краси повинна містити такі блоки:

  1. Вступ (пояснення важливості опитування і його цінності для самого клієнта).
  2. Звернення до респондента.
  3. “Паспортички”. Тут респонденту пропонується можливість представитися і ввести свої демографічні дані (стать, вік, професія, освіта, контактні дані). Цей блок анкети для відвідувачів салону краси можна розташувати в її початку або в самому кінці.
  4. Опитувальник (головний блок з питаннями про задоволеність сервісом, обстановкою, поведінкою персоналу, атмосферою в залі обслуговування, санітарно-гігієнічними умовами і так далі). Бажано розташовувати питання в послідовності від найпростіших до найскладніших, уникати заплутаних і неоднозначних формулювань, спроб схилити до певної відповіді, довгих питань (їх краще розбити на кілька коротких).
  5. Заключна частина. Містить подяку за співпрацю. Нерідко в цій частині просять відповісти на питання, наскільки важливим і корисним вважає анкетування сам клієнт і чи готовий він брати участь в наступних.

Як мотивувати клієнтів салону краси пройти анкетування?

Використання прогресивних спеціалізованих ІТ-розробок для анкетування клієнтів салону краси дозволяє підвищити їх довіру і лояльність до установи, що проводить опитування.

Однією з найбільш ефективних у цьому плані визнана система зворотного зв'язку з клієнтом Yaware.Service. З її допомогою можна конструювати і розміщувати цифрові анкети в будь-якому просторі, надаючи респондентам можливість доступу через QR-код, посилання в SMS або листі на електронну пошту, а також через віджет на корпоративному або будь-якому іншому сайті.

Система миттєвої оцінки якості сервісу Yaware.Service заслужила визнання в багатьох галузях і напрямах вітчизняного бізнесу. З її допомогою створюються практичні, зручні для клієнтів і корисні для бізнесу анкети для опитувань потенційних покупців магазину, анкети для оцінки якості обслуговування в банку і так далі.

Крім інтуїтивних і простих інструментів для створення і розміщення анкет, Yaware.Service містить також функціонал для оперативної аналітики.

Система автоматично обробляє отримані відгуки, надаючи в особистому кабінеті або повідомленні підсумкову інформацію в графічній формі (діаграми, таблиці, графіки).

Її можна використовувати не тільки для поліпшення якості послуг салону краси, а й для контролю роботи персоналу, оцінки його професіоналізму і адекватної оплати праці.