работа с отзывами клиентов

Як оперативно налагодити зворотний зв'язок з клієнтами і підвищити прибутковість бізнесу

Дізнатися потреба клієнтів – одна з перших завдань, що постають перед менеджментом будь-якої компанії при довгостроковому плануванні, виборі маркетингової стратегії і розподілі ресурсів. І тут не обійтися без надійного зворотного зв'язку, який можна реалізувати тільки сучасними методами і засобами.

Як провести маркетингове дослідження якщо ви хочете швидкого і точного результату

Зростаюча конкуренція в різних сферах призводить до того, що споживачі з кожним днем стають більш критичними по відношенню до реклами, якості продуктів, способів їх просування.

В умовах доступності інформації на різних медіа-майданчиках і в глобальній мережі, потенційні клієнти вибирають ту компанію, бренд або товар, які задовольняють максимум потреб. Як налагодити зворотний зв'язок з клієнтами і дізнатися, чого вони насправді хочуть?

Для вивчення попиту існує безліч підходів. Дослідження пропозицій конкуруючих компаній, вивчення динаміки ринку, пошук нових технологій, тестування унікальних пропозицій на фокус-групах і так далі. Але найнадійнішим і перевіреним засобом є сервіс зворотного зв'язку.

Чому саме це вдале рішення? Робота з відгуками клієнтів допомагає отримати актуальну інформацію про ступінь їх залученості в ваш маркетинговий процес і рівень інтересу до вашої комерційної пропозиції.

За допомогою таких сервісів ви отримуєте відгуки “з перших вуст” дізнаючись про сильні і слабкі сторони товару або послуги від тих, хто ними реально користується.

Правильно складені анкети і опитувальники допомагають знайти рішення, як поліпшити якість обслуговування клієнтів, швидко реагуючи на їхні уподобання, які міняються в залежності від динаміки конкурентного середовища. Наприклад, після появи на ринку товару, аналогічного вашому, але який володіє привабливістю через новизну.

Yaware.Service: оперативна і зручна робота з відгуками клієнтів

Яваре.Сервіс – це прогресивний, легкий сервіс зворотного зв'язку, забезпечений розширеним функціоналом для створення опитувань і обробки результатів.

У складі конструктора опитувань є опції для форматування тексту, додавання візуального контенту, створення списків, голосувань, додавання коментарів і всього того, що робить анкету унікальною, цікавою для ваших клієнтів.

Поширювати і пропонувати опитування за допомогою таких дій:

  • у вигляді QR-коду, який сканує клієнт;
  • пропонувати заповнити в додатку на переносному девайсе;
  • в якості форми для заповнення на корпоративному сайті;
  • у вигляді SMS;
  • в листі, за допомогою E-mail розсилки.

Клієнтові залишається лише перейти за посиланням, відповісти на питання або “клікнути” на кнопку рейтингу. Вся процедура від створення анкети до її розміщення займає лічені хвилини.

Робота з відгуками клієнтів включає автоматичну обробку отриманих даних і формування підсумків у вигляді графіків і цифр. Подивитися їх можна в зручному особистому кабінеті.

Далі вам залишається тільки прийняти рішення, як поліпшити якість обслуговування клієнтів доступними шляхами.

Yaware.Service – мультифункціональний сервіс зворотного зв'язку. Він допоможе не тільки дізнатися потребу клієнтів, але і при правильному формулюванні питань “підкаже” нову ідею для розвитку і підвищення доходів. А ще – дасть зрозуміти цільовій аудиторії, що ви зацікавлені в її думці і підвищенні власних стандартів.