продавец подбирает галстук к рубашке

Як зробити ваші послуги найпопулярнішими і затребуваними: поради професійних маркетологів

Якість обслуговування є визначальним фактором конкурентної переваги. За результатами маркетингових досліджень, понад 80% компаній, що лідирують у сфері надання послуг різного типу, назвали причиною свого успіху роботу над підвищенням якості сервісу. У цій статті ми наводимо поради лідерів сфери обслуговування, які допоможуть вам досягти вибухового зростання популярності серед своєї аудиторії.

Як поліпшити обслуговування клієнтів: найбільш ефективні способи

Навчайте персонал. Найпопулярніший спосіб залучити нових відвідувачів – дати зрозуміти, що у вас вони можуть отримати дійсно кваліфіковану допомогу у виборі, професійну консультацію, щодо різновидів товарів і послуг, шанобливе ставлення і грамотне поводження з інструментами бізнесу.

Стати більш доступними. Ергономічний сайт з високим юзабіліті, зрозумілі рекомендації з використання сервісу, доступний опис переваг вашого обслуговування, скорочення часу очікування відповіді на дзвінок або повідомлення, швидка і адекватна реакція на критичні коментарі в соціальних медіа – все це відрізняє якісний сервіс.

Розширюйте спектр повноважень співробітників. Так ви створюєте ініціативну команду ентузіастів, виправляєте внутрішні бюрократичні перепони на шляху успішного, оперативного задоволення потреб клієнтів.

Оновлюйте інформацію про себе. Важливо, щоб ваші клієнти встигали за швидкістю змін умов обслуговування, новими моделями сервісу. Інформуйте їх детально про всі ваші нововведення, розповідайте і показуйте, які нові переваги ви їм надаєте, як підвищуєте якість сервісу.

Створіть комфортні умови для споживачів ваших послуг. Зручні графік роботи і розміщення комерційних точок, додаткові “бонуси” у вигляді безкоштовної доставки або подарунків найбільш лояльним клієнтам, комфорт в установі – погляньте на свій сервіс очима клієнта. Напевно у вас відкриється “друге дихання” і ви зможете знайти рішення, яке вигідно відрізнить вас від конкурентів.

Використовуйте сучасну систему зворотного зв'язку. Оцінка якості обслуговування клієнтів – найбільш трудомісткий спосіб знайти шляхи, як підняти рейтинг комерційної структури. І в той же час, найефективніший. Якщо скористатися спеціалізованим рішенням Yaware.Service – все виявиться набагато простіше.

Якісна система зворотного зв'язку: весь секрет – в Яваре.Сервіс

Yaware.Service – це система оцінки якості обслуговування клієнтів в реальному часі. Простіше кажучи, це програма з великим функціоналом для створення електронних опитувань і анкет. За допомогою сервісу в відгуки можна додавати відео, аудіо, зображення. Анкета може включати текстові поля для введення розширених коментарів, а активується за допомогою зчитувача QR-коду.

Додаток здатний оперативно обробляти, аналізувати відгуки, зводячи результати аналізу в підсумкову форму графіків і діаграм, роблячи автоматичний збір клієнтських думок точним, достовірним, корисним.

Всі ці переваги перетворюють Яваре.Сервіс в зручний, ефективний і оперативний засіб для розвитку бізнесу. До того ж, досить економний, який не потребує значних витрат фінансів і часу з боку менеджерів або керівництва компанії.