Оценка работы врача

Дізнайтеся, як поліпшити якість обслуговування пацієнтів за допомогою сервісу Yaware.Service

Хочете миттєво дізнаватися, що думають пацієнти вашого медичного закладу про роботу лікарів, обслуговуючого персоналу? Чи ідуть до конкурентів і чому? Якої думки про ціни і комфорт в клініці? Підвищити якість обслуговування пацієнтів і залучити нових стане набагато простіше, якщо проводити опитування за допомогою спеціалізованого сервісу оцінки лояльності Yaware.Service.

Оцінка роботи лікаря: не так складно, як здається

Вивчення думки клієнтів медустанов відрізняється особливою специфікою. Основний спосіб поширення критики серед відвідувачів – сарафанне радіо. Далеко не кожен, навіть повністю задоволений клієнт, готовий відповідати на запитання анкет, і тим більше проходити усне опитування. Як правило, думки розходяться дуже сильно. Особливо якщо клініка надає широкий спектр послуг, а кадровий склад великий.

“Ручний” збір відгуків пацієнтів і аналіз “паперових” анкет – також не найкращий спосіб згаяти час директора або менеджера клініки, зайнятих іншими організаційними питаннями. У підсумку ви втрачаєте потенційних клієнтів, не знаючи до пуття причин, без ефективного інструменту для контролю якості лікування лікарів.

Але ніхто не сумнівається, що збір відгуків пацієнтів – найкоротший шлях до підвищення якості обслуговування. Тільки так ви можете отримати важливу інформацію про конкретні проблеми чи недоробки, оперативно виправити їх і запобігти в подальшому.

Ще один важливий “плюс” анкетування пацієнтів – можливість ефективно використовувати фінансові кошти закладу на оптимізацію його роботи.

Контроль якості лікування лікарів за допомогою IT-сервісу

ІТ-індустрія пропонує широкий вибір програмного забезпечення для збору відгуків пацієнтів. Питання лише в тому, який спектр можливостей надається менеджменту медичних установ.

Розглянемо одну з найзручніших розробок, що довела свою ефективність в клініках – сервіс зворотного зв'язку з пацієнтами Yaware.Service. Яваре надає розширений функціонал для анкетування, яке можна проводити за допомогою:

  • QR-коду, розміщеного в зручному для пацієнта місці (рецепшн, вхідні двері, столики в холі очікування);
  • мобільного додатку на робочому планшеті обслуговуючого персоналу або лікаря;
  • форми для заповнення на сайті клініки;
  • SMS-розсилки;
  • листів на електронну пошту постійних клієнтів, підписаних на оновлення вашого сайту.

Все, що потрібно зробити пацієнтові – перейти за посиланням і відповісти на кілька запитань. Це займе не більше 2-х хвилин. Важливо подбати, щоб вони були сформульовані коротко, точно і доступно. Більш детально в статті: “10 питань для опитування клієнтів які потрібно запитати“.

Така відкритість і простота використання опитувальників буде мотивувати ваших відвідувачів заповнювати їх, надаючи вам важливу інформацію, яка допоможе підвищити якість обслуговування пацієнтів.

Сервіс сам систематизує і обробляє відгуки. Підсумки розрахунків надаються в вашому особистому кабінеті в зручній формі графіків і сумарних чисел.

Конструктор опитувань Яваре забезпечений легким інтерфейсом і масою опцій для форматування тексту, додавання візуальних матеріалів різного характеру, списків, рейтингів і так далі. Складання анкети займе не більше 20 хвилин.

Yaware.Service – це потужний інструмент для оцінки роботи лікаря, який допоможе поліпшити якість обслуговування пацієнтів, утримати постійних, залучити нових і підняти доходи клініки на новий рівень.