Приймає рішення на основі відгуків

Щодня ми користуємося послугами: транспорт, торгівля, ресторани, салони краси, клініки, банки, страхові компанії, навчальні заклади. Кількість фірм, які надають послуги з кожним роком збільшується. Користувачу стає все важче вибрати, якій компанії довіритися, а бізнесу – конкурувати між собою.

На допомогу і тим і іншим приходять відгуки людей, які вже користувалися послугами. Зараз 75% споживачів приймають рішення на основі відгуків або рекомендацій від інших.

Задоволені клієнти збільшують прибуток компанії, формують бренд. Незадоволені – вказують на слабкі сторони і здатні знищити бізнес, якщо вчасно не реагувати на них.

Дохід під ризиком? Ваші клієнти не задоволені?

Згідно з нещодавнім дослідженням, лише 28% компаній є “повністю завантажені” роботою. Це шокує! Якщо бізнес працює не на повну потужність, то ви ризикуєте не отримати запланований дохід. Чому у вас немає достатньої кількості замовлень?

Щорічно компанії втрачають приблизно 83 мільярди доларів через незадоволених клієнтів. Дохід бізнесу і задоволеність клієнтів, безумовно, взаємозалежні.

Прямим результатом задоволеності клієнтів є їх лояльність. Лояльні покупці витрачають в 10 разів більше, і вони складають левову частку доходу компаній. Лояльний споживач схвалює вашу продукцію або послуги, рекомендує її своїм друзям і залишається відданим вашому бренду.

Як оцінити задоволеність клієнта?

Своєчасно отримати сигнал від споживачів, означає виявити проблему та ліквідувати її, визначити зони зростання та перспективи розвитку.

Як це зробити? Можна особисто питати кожного відвідувача про якість сервісу чи роздавати анкети з проханням відповісти на запитання. Додайте до цього час, потрібний для того, щоб відповіді були зібрані, оброблені та систематизовані. Так, це завдання не з легких.

Розуміючи важливість отримання зворотнього зв'язку, ми розробили Yaware.Service.

Технологія базується на зборі відгуків у режимі реального часу. Клієнт прямо у закладі залишає відгук, а Ви миттєво отримуєте зворотній зв’язок. Якщо критика негативна – ви встигаєте виправити ситуацію, поки клієнт не пішов. Адже 1 незадоволений відвідувач розповість про погане обслуговування більш ніж 10 іншим людям.

Як працює Yaware.Service

  • Розмістіть наклейку з QR-кодом відповіді в точці обслуговування клієнтів.
  • Клієнт, скориставшись послугами, сканує QR-код.
  • Відгук миттєво потрапляє в базу і відображається у статистиці.
  • У разі незадоволеності клієнтом отримуєте сигнал про проблему, а коли клієнт поставив хорошу оцінку, то отримуєте позитивний фідбек від відвідувача

Зворотній зв'язок

Ваші можливості з Yaware.Service

Швидка реакція на негатив

З Yaware.Service ви маєте можливість швидко зреагувати на скаргу, а отже зменшити невдоволеність клієнта і зберегти хороші стосунки (залучення нових клієнтів коштує в 5-8 разів дорожче, ніж утримання існуючих).

Моніторинг якості обслуговування мережі

Yaware.Service дозволяє проводити моніторинг якості обслуговування не лише в окремій точці, а й по всій мережі. Таким чином з допомогою споживачів, ви перевіряєте рівень надання послуг у вашій компанії, не витрачаєтеся на таємних покупців.

Зручне представлення даних

Yaware.Service систематизує  дані і подає їх  у формі зручних таблиць та графіків. Це економить ваш час. Також система дозволяє прослідкувати динаміку звернень по точці обслуговування, та їх якість.

Розробка унікального опитування

Сервіс гнучкий в плані опитувань. Ви можете сформувати опитування з декількох питань, збирати контактні дані Ваших  клієнтів (за їх бажанням), пропонувати їм акції (знижки) та, навіть, збирати лід-форми.

Можливості Yaware.Service

Сервіс набирає обертів: лікарні, ресторани, магазини, служби доставки вже використовують його і отримують детальну статистику і зворотний зв'язок від відвідувачів.

Хочете чути своїх клієнтів вже сьогодні?