Менеджер розробляє опитування для клієнтів

Найкращий метод дізнатися будь-яку інформацію – це, само собою розуміється, запитати.

На рівні компанії чи не найважливішими є опитування клієнтів. На їх основі можна зрозуміти, що подобається вашій цільовій аудиторії, чого вони від вас очікують і, відповідно, визначити зони росту.

Деякі опитування показують блискучі результати, а інші в кінцевому підсумку визнаються не ефективними. Чому?

Ось 3 поради, які слід враховувати при розробці ваших опитувань:

Зробіть опитування максимально зручним

Участь в опитуванні не повинна стати тягарем для клієнта. Переконайтеся, що клієнт знаходиться в правильний час та в правильному місці, тому готовий відповісти на запитання анкети.

Врахуйте особливості цільової аудиторії, коли обираєте форму проведення опитування.

Більшість жителів міст віком до 40 років користуються в повсякденному житті різноманітними гаджетами. Такий спосіб комунікації є для них звичним. Ці люди із задоволенням дадуть відповіді на питання електронної анкети та залишать відеовігук.

Якщо ж вашими клієнтами є переважно жителі сільської місцевості або літні люди, які не мають достатнього користувацького досвіду, створіть опитування в паперовій формі. Воно також буде актуальним, у разі проблем з доступом в Інтернет.

Ставте питання анкети правильно

Слідкуйте за логічністю питань в анкеті. Створюючи опитування надайте перевагу коротким запитанням. Більш складні питання повинні бути оформлені простим поясненням.

Чергуйте відкриті і закриті відповіді. Найбільш зручними як для клієнта, так і для вас,  стануть питання із кількома підготовленими варіантами відповіді. В такий спосіб вам легше аналізувати результати, а респондент не змушений придумувати відповідь, що спрощує проведення опитування.

Дайте відчути цінність

Відповідаючи на питання вашої анкети, люди дають вам свій час і енергію, тому вони повинні відчувати, що витратили час не марно. Завжди дякуйте своїм респондентам, і, якщо це можливо, інформуйте про те, як  будуть використані результати. «Ти – сказав, ми – зробили» повідомлення є блискучими приводом для отримання контактів респондента для формування клієнтської бази.

Сформуйте власне опитування в Yaware.Service та проведіть його в  зручний спосіб для вашого клієнта!