оценка мотивации персонала

Оцінка мотивації персоналу: Як “завести мотор” продуктивності ваших співробітників?

Кожен керівник мріє, щоб всі його підлеглі приходили вчасно і йшли, тільки коли виконають всі обов’язки, щоб їхні голови були сповнені оригінальних, корисних для бізнесу ідей, очі горіли ентузіазмом і пристрастю до роботи, а в серцях жило прагнення робити все … Читати далі

социологический опрос

Анкетування в педагогіці і його необхідність для контролю якості освіти

Контролювати навчальні процеси, роботу викладацького складу, рівень знань учнів і ефективність педагогічних програм стане набагато простіше, якщо використовувати сучасні методи і засоби контролю на базі ІТ-розробок. Одним з найбільш продуктивних методів є соціологічне опитування із застосуванням анкет (по психології, соціології … Читати далі

оценка удовлетворенности клиентов

Як зробити бізнес більш успішним за допомогою опитувань задоволеності клієнтів

Чим краще ви знаєте свою клієнтську аудиторію і її переваги, тим простіше утримати постійних клієнтів і завоювати довіру нових. Цю незаперечну істину підтверджують світові бізнес-практики всіх рівнів. І якщо ви не є монополістом в своїй галузі, то вам не обійтися … Читати далі

анкета для оценки качества обслуживания клиентов

Анкета оцінки якості обслуговування, як ефективний інструмент управління бізнесом

Анкетування споживачів товарів і послуг давно застосовується світовим бізнесом для виявлення нових тенденцій в клієнтської аудиторії, оцінки якості сервісу і оптимізації управлінських рішень. Правильно складена анкета оцінки якості обслуговування допомагає оперативно дати відповідь на головні питання, від вирішення яких залежить … Читати далі

анкетирование клиентов салона красоты

Як анкетування клієнтів салону краси поліпшить ваш б’юті-бізнес

Ця коротка стаття – про вигідний і економний спосіб підвищення лояльності постійних клієнтів, які приносять вам 80% доходу. Перед тим, як дізнатися про нього, спробуйте відповісти на наступні питання: Як багато клієнтів пішло від вас до конкурентів за час ведення … Читати далі

удовлетворенность клиентов банка

Як підвищити задоволеність клієнтів банку за допомогою опитувань

Так історично склалося, що будь-який користувач банківських послуг насторожено відноситься до організації, яка оперує його фінансовими коштами, а часом навіть невиправдано упереджений щодо банку, хоча і користується його сервісами. Завоювати довіру клієнта, зробити епізодичного відвідувача постійним, результативно просувати банківські продукти, … Читати далі

исследование лояльности потребителей услуг

Як правильно використовувати опитування для підвищення лояльності клієнтів

Відповідно до принципу Парето, всього 20% клієнтів будь-якого бізнесу забезпечують йому 80% доходів. Ці 20% – “ядро” вашої купівельної аудиторії, яке демонструє максимальну прихильність бренду, компанії, марці продукції, її якості або умов здійснення угоди. Простіше кажучи, це лояльні клієнти. Як … Читати далі

Опрос посетителей магазина о товаре

Опитування відвідувачів магазину про товар як вигідний спосіб збільшення доходів

Ще на зорі 20 століття, з початком розвитку технологій продажу та управління виробництвом, західний бізнес зрозумів, що рівень задоволеності клієнта і його лояльність до бренду прямо впливають на доходи. Неважливо, про які масштаби йдеться, будь то автомобілебудівний завод або маленький … Читати далі

анкета для опроса

Анкета, як зразок самого ефективного зворотного зв’язку з вашим клієнтом

На зорі свого існування каліфорнійський виробник недорогих наручних годинників зі змінним дизайном ModifyWatches задумав почати розсилку нових моделей постійним клієнтам щомісяця. Для з’ясування, наскільки така маркетингова стратегія виявиться ефективною, було проведено онлайн-опитування цільової аудиторії. Результат вразив керівництво компанії: виявилося, більшість … Читати далі

Изучение поведения покупателей

Як вивчення поведінки покупців в маркетингу підвищить вашу конкурентоспроможність

Споживач – ключова фігура ринкових відносин, від переваг якої залежить доцільність обраної стратегії компанії і успішність бізнесу. На певному етапі еволюції вітчизняний бізнес теж прийшов до усвідомлення, яким великим число факторів, що впливають на клієнтське поведінку, і як важливо відстежувати … Читати далі