Дослідження показують, що підвищення якості обслуговування клієнтів для багатьох компаній стає більш ефективним інструментом для збільшення продажів та прибутку, ніж просування та реклама. Відповідно, компанії, де є стандарти обслуговування, ефективна стратегія роботи з клієнтами та культура обслуговування, матимуть більше чистого прибутку. Варто вкладати в дослідження, розробку чи впровадження нових технологій та рішень, які допоможуть оцінити якість обслуговування та діяльність персоналу. Методів для визначення рівня обслуговування багато, одним із них є сервіс зворотнього зв’язку Yaware.Service. Які ж переваги він вам надасть?

 

Якщо коротко, миттєві сповіщення про відгук, зручність для всіх вікових категорій, зручна статистика та аналіз даних в особистому кабінеті, можливість оцінити роботу кожного працівника та приймати рішення щодо заохочення чи додаткового мотивування. Ви зможете створити свою унікальну анкету для опитування покупців або ж скористатися шаблонами, ваші клієнти зможуть прикріплювати фото чи відео. У вас буде можливість протестувати роботу сервісу безкоштовно. Але перед тим як впроваджувати той чи інший інструмент для оцінки якості роботи та задоволеності клієнтів, треба перевірити чи все для цього готово.

Щоб зробити якісний сервіс конкурентною перевагою вашого бізнесу, потрібні такі умови:

  1. Згода керівництва. І не просто згода, а розділення бачення та цінностей. Не варто на кожному кроці кричати клієнтам: “Вашу думка дуже цінна для нас” чи “Все найкраще тільки для наших клієнтів”, якщо це не так.
  2. Достатнє фінансування. Варто обрати сервіс, який вам підходить та прорахувати всі можливі витрати, аби потім не було сюрпризів.
  3. Навчання співробітників. Персонал має розуміти для чого сервіс для збору відгуків, як він працює та що дасть.
  4. Робота всіх працівників. Всі має усвідомити, що від кожного залежить рівень обслуговування, від когось більше, а від когось менше.
  5. Помітне покращення рівня обслуговування. Клієнти проводять аналогію між підвищенням якості обслуговуванням та підвищенням якості самого продукту. Але вони мають відчувати це покращення, а не ви маєте самі про нього говорити.
Перед тим, як впроваджувати інструменти покращення якості обслуговування, переконайтеся чи є сприятливі для цього умови та чи вибраний вами продукт задовільнить всі Ваші побажання.

Yaware.Service – інструмент, який допоможе якнайкраще оцінити діяльність персоналу та якість обслуговування.

Запитаєте, як?
За допомогою Ваших клієнтів, які охоче залишатимуть відгуки. Кожен з клієнтів знайде зручний спосіб для цього (QR, SMS, URL посилання). Отримуючи миттєве сповіщення, Ви зможете швидко та правильно приймати потрібні рішення. Можливість залишати відгуки лише потішить Ваших клієнтів, вони будуть відчувати свою важливість для вашого бізнесу та ставатимуть лояльними. А що може краще мотивувати працівників до покращення роботи? Звісно, що позитивні відгуки та лояльність клієнтів, яка, як відомо, приносить збільшення прибутку.