контроль качества обслуживания ваших авиапассажиров

Сервіс, який дає впевненість у безпеці і комфорті

Повноцінний передпольотний сервіс вимагає поглибленого професійного контролю всіх регламентних процедур підготовки літального апарату, включаючи діагностику обладнання, періодичне обслуговування, усунення дефектів, складання документації, атестацію персоналу, вивчення умов в пілотної і пасажирської частини повітряного судна, і так далі.

Контрольні процедури можна розбити на 2 групи:

  • контроль стану якості технічного обслуговування повітряних суден;
  • контроль якості обслуговування пасажирів.

З огляду на величезну кількість ризиків, високі технічні стандарти галузі авіації та вимоги до безпеки польотів, головною умовою ефективності контролю є застосування спеціалізованих цифрових інструментів для збору точної інформації про процедури підготовки до польоту і якості обслуговування на борту судна.

Yaware.Service: практичний і оперативний сервіс контролю обслуговування в сфері авіації

Людський фактор є основним у групі факторів ризику при взаємодії персоналу з технічними системами. Саме він визначає якість такої взаємодії, а значить результативність процедур обслуговування і підготовки літальних апаратів.

Скоротити до мінімуму вплив людського фактора можна, якщо на кожному етапі управлінської діяльності ви оперативно отримуєте достовірну і повну інформацію, що характеризує професіоналізм дій вашого персоналу.

Сучасна сфера ІТ-розробок пропонує ряд вигідних і практичних рішень для контролю стану якості технічного обслуговування повітряних суден. Одна з найбільш функціональних і зручних – Yaware.Service.

Yaware.Service – це цифровий сервіс зворотного зв'язку з клієнтами, партнерами та контролюючими службами. В його основу покладена розвинена система онлайн-анкетування, завдяки якій ви можете в режимі нон-стоп оцінювати і контролювати роботу ваших служб за відгуками пасажирів, членів екіпажу, інженерів, ділових партнерів, керівного персоналу.

Для повноцінного контролю вам знадобиться тільки портативний гаджет або комп'ютер. Система Yaware.Service автоматично обробляє результати анкетування. Доступ до них ви можете отримати в особистому кабінеті системи. Підсумки аналітики можна використовувати для повноцінної, точної оцінки професійних і робочих якостей ваших підлеглих, дистанційного моніторингу служб, оптимізації сервісу авіакомпанії і багатьох інших цілей.

Як ефективно управляти роботою авіакомпанії з Yaware.Service

Контролюйте якість обслуговування ваших пасажирів, Збираючи їх коментарі та думки за допомогою функціональної системи онлайн-анкетування Yaware.Service. Для цього:

  1. Зареєструйтеся в системі.

Реєстрація дуже проста і займе від сили 3 хвилини.

  1. Створіть анкету.

Зручний конструктор анкет Yaware.Service містить всі необхідні опції для розробки опитувальників будь-якого типу:

  • однорівневих (одне питання, бінарна відповідь “Так-Ні”);
  • дворівневих (список питань, до кожного можна пропонувати кілька відповідей);
  • рейтингових і бальних оцінок (опитуваний відзначає рівень його відношення до сервісу);
  • з коментарями (анкета може містити текстове поле, щоб опитуваний міг висловити розгорнуту думку або побажання).

При складанні анкет важливо пам'ятати мету і завдання анкетування, пропонуючи опитуваним короткі, зрозумілі й однозначні питання. Це буде служити хорошою мотивацією для більш відкритих і точних відповідей.

  1. Дайте клієнтам доступ до анкети.

Це можна зробити декількома способами:

  • розмістивши QR-код на наклейці або табличці;
  • розмістивши посилання на документації (банківській, контрактній та так далі);
  • відправивши коротке посилання в SMS або E-mail розсилці;
  • розмістивши віджет Яваре на корпоративному сайті авіакомпанії;
  • розмістивши посилання на підходящій інтернет-платформі.

Одним з найбільш продуктивних і зручних для клієнтів є QR-код, який опитувані можуть сканувати мобільним гаджетом, моментально отримуючи доступ до віртуальної анкеті. Результати заповнення відразу потрапляють в базу аналітики Yaware.Service і на ваш робочий стіл.

  1. Додайте QR-код в зручному місці.

Наклейку з кодом можна розмістити в будь-якому місці, де локалізується цільова аудиторія або спостерігається великий потік потенційних опитуваних:

  • на рецепшн;
  • на вхідних дверях в офіс компанії;
  • на рекламній поліграфії;
  • на чеках та іншій документації;
  • в салоні авіатранспорту;
  • в робочій зоні технічного персоналу;
  • в аеропорту і так далі.
  1. Отримуйте і використовуйте результати опитування.

Система Yaware.Service групує і аналізує результати опитувань в автоматичному режимі, надаючи вам підсумки в читабельному, зручному вигляді (діаграми, таблиці, графіки).

Отриману інформацію легко використовувати для поточного контролю стану якості технічного обслуговування повітряних суден.

Також результати відгуків про роботу персоналу авіаліній можна застосовувати для контролю якості обслуговування пасажирів, а також для будь-якої роботи з кадрами: мотивації персоналу і розробки програм підвищення кваліфікації, оптимізації витрат зарплатного фонду і так далі.

Ваші переваги з Yaware.Service

  • оперативний контроль стану якості технічного обслуговування повітряних суден;
  • клієнтоорієнтований контроль якості обслуговування пасажирів;
  • своєчасне усунення недоліків і помилок в сервісі;
  • підвищення безпеки праці і умов польоту;
  • впровадження нових передових стандартів обслуговування;
  • можливість відстежувати нові потреби клієнтів, партнерів, персоналу;
  • підвищення лояльності партнерів і пасажирів до авіакомпанії;
  • підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку авіаперевезень.

Система Yaware.Service прекрасно зарекомендувала себе в інших галузях – для оцінки якості обслуговування в готелі, контролю якості технічного обслуговування автотранспорту і так далі.

Оцініть переваги Yaware.Service вже зараз!