контроль качества обслуживания потребителей на предприятиях отрасли связи

Дізнайтеся, як система зворотного зв'язку з клієнтом змінює його відношення до вашого сервісу

Успішний мобільний або інший сервіс зв'язку – це не тільки ретельно підібраний комплекс сучасних технічних засобів, продуктивних маркетингових прийомів і методів продажу корпоративних продуктів. Все це починає працювати в повну силу лише в разі, коли ви точно знаєте, чого чекають клієнти, у чому ви програєте конкурентам і над якими нюансами потрібно працювати. А отримати необхідну інформацію можна лише за допомогою дієвих інструментів для контролю якості обслуговування споживачів на підприємствах галузі зв'язку.

Особливості оцінки сервісу на підприємствах зв'язку

Мобільний зв'язок – одна з галузей бізнес-діяльності, де на лояльності клієнтів позначається величезна кількість психологічних і іміджевих факторів, які практично не піддаються обліку і виявлення. Крім загальних раціональних критеріїв оцінки якості послуг зв'язку, які визначені державними і галузевими стандартами (покриття, якість зв'язку, тарифи) є маса таких, про які важко судити, якщо у вас не налагоджений практичний і зручний для користувача механізм збору клієнтських думок:
  • способи і зручність оплати;
  • склад тарифних пакетів;
  • наявність знижок і програм лояльності;
  • наявність спеціальних сервісів і їх тарифікація;
  • частота і характер помилок в роботі оператора;
  • технічна підтримка абонентів;
  • швидкість реагування на претензії і багато іншого.
Практика доводить, що саме сукупність другорядних критеріїв і їх оцінка клієнтом є вирішальною для прийняття ним рішення: користуватися далі вашими послугами або перейти до іншого оператора.

Як збільшити кількість клієнтів? Запитайте у них!

Як і в багатьох інших сферах, в галузі зв'язку найкращим способом оперативно задовольнити клієнтський попит є анкетування. Опитування допомагають чуйно контролювати якість обслуговування споживачів на підприємствах галузі зв'язку, виявляти і систематизувати реальні і невисловлені потреби цільової аудиторії, її претензії, побажання, а також знаходити і реалізовувати раніше конкурентів новації в області розвитку сервісу. Для цього існує універсальна і ефективна онлайн-система зворотного зв'язку Yaware.Service. Ось як вона працює.

Створюйте зручні для користувачів опитувальники

Yaware.Service забезпечений адаптивним функціоналом для конструювання анкет, орієнтованих на різну цільову аудиторію. Безліч інструментів для оформлення опитувальника допоможе створити:
  • однорівневі анкети (одне питання, два варіанти відповіді);
  • багаторівневі анкети (кілька питань і кілька варіантів відповіді);
  • рейтингові та бальні опитувальники (клієнту достатньо “клікнути” на потрібну опцію);
  • коментарі (можуть бути доповненням до звичайного опитуванням, яке дозволяє клієнту дати розгорнуте думку).

Дайте клієнтові легкий доступ до анкети

Доступ до цифрових анкет можна розміщувати на різних майданчиках:
  • у вигляді QR-коду на наклейці або табличці;
  • в формі посилання в SMS або повідомленні на електронну пошту;
  • в формі міні-програм на корпоративному або іншому сайті.
QR-код є одним з найпростіших, мотивуючих і продуктивних способів організації доступу до опитувальника. Клієнти з допомогою особистого гаджета сканують код, розміщений в місцях масового відвідування:
  • на сайті компанії;
  • на вхідних дверях відділення зв'язку;
  • на рецепшн;
  • в залі очікування;
  • на поліграфійній рекламній продукції;
  • в роздрібних точках обслуговування та продажу тарифних пакетів (послуг).
Перевага способу в тому, що споживач може не поспішаючи, вдумливо, в зручній обстановці відповісти на питання, надаючи корисну інформацію для фахівців з контролю якості обслуговування споживачів на підприємствах галузі зв'язку.

Використовуйте результати миттєвої аналітики

Yaware.Service автоматично обробляє зібрані відгуки, систематизує їх надаючи результати опитувань у вигляді графіків, таблиць і діаграм. Отримані дані можна використовувати не тільки для контролю якості обслуговування споживачів на всіх підприємствах галузі зв'язку, а й для оцінки роботи персоналу – операторів, технічних працівників, менеджерів.

Безперечні переваги Yaware.Service

  • достовірність і незалежність клієнтської оцінки якості послуг;
  • оперативність і точність рішень по оптимізації вашого сервісу;
  • підвищення конкурентоспроможності компанії;
  • свіжі ідеї для нових сервісних та маркетингових програм;
  • підвищення лояльності клієнтів (в тому числі за рахунок демонстрації вашої зацікавленості в їх думці).
Yaware.Service використовують у багатьох галузях вітчизняного і зарубіжного бізнесу: при оцінці обслуговування клієнтів в банку, для контролю якості технічного обслуговування і так далі.

Чи готові переконатися в його ефективності? Зробіть це зараз!