контроль выездных сотрудников

Дізнайтеся, наскільки ваші виїзні співробітники виправдовують свою зарплату.

У будь-якому бізнесі, що надає послуги на території чи об'єкті замовника, існує проблема контролю співробітників, що здійснюють виїзні роботи. Проблема посилюється суб'єктивністю оцінки виконаних робіт з боку самого персоналу. Стандартним прийомом є призначення кваліфікованого старшого групи або бригади. Але такий метод занадто витратний, до того ж втручається горезвісний “людський фактор”: відповідальна особа – теж людина, і ніщо людське йому не чуже. Тому на перший план виходить пошук ефективного технологічного засобу для контролю виїзних співробітників, який працює в автоматичному режимі і здатне дати всебічну оцінку роботі персоналу, а його використання економічно вигідно.

Основні проблеми контролю виїзних співробітників

Якість виконаної на виїзді роботи безпосередньо позначається на лояльності клієнта до фірми і іміджі серед потенційної цільової аудиторії. Сьогодні негативна інформація легко і швидко поширюється за допомогою цифрових засобів, що моментально позначається на рівні ваших доходів. До того ж, незадоволений клієнт – це ще і можливі неустойки, фінансові претензії і навіть (в особливо складних випадках) суднові розгляди. Відправляючи співробітників на виїзд, відповідальному менеджеру необхідно проконтролювати масу питань:
  • логістику і маршрут поїздки;
  • швидкість переміщення і час прибуття;
  • зовнішній вигляд і поведінку співробітників на об'єкті;
  • раціональність використання матеріалів і технічних засобів;
  • тривалість і дотримання етапності робіт;
  • якість наданих послуг і їх доцільність;
  • відповідність результату вимогам клієнта.
Якщо під вашим контролем цілий ряд виїзних груп, які працюють в один і той же час, врахувати всі ці фактори стає ще складніше. Багато компаній, для яких важливим є контроль виїзних співробітників, вдаються до всіляких методів їх дистанційного контролю, в залежності від специфіки завдань, типу і складу робіт:
  • чек-листи;
  • маршрутні листи;
  • таск-трекери;
  • фото- відеофіксацію робочих процесів;
  • моніторинг за допомогою мобільного зв'язку і так далі.
Всі ці методи мають позитивні і негативні сторони. Одна з негативних сторін – відсутність об'єктивності та повноти оцінки виконаних послуг. Деякі методи спеціалізовані на отриманні даних тільки певного характеру (наприклад, про ефективність переміщень), інші надають співробітникам можливість самим оцінювати свою роботу і надавати тільки ту інформацію, яку вони вважають важливою. Як зробити контроль виїзних співробітників більш універсальним і всеосяжним? Вихід є – надайте замовнику можливість самому оцінити роботу вашого персоналу!

Система оцінки виїзних співробітників за відгуками замовників

Онлайн-система Yaware.Service – це багатофункціональний сучасний засіб для анкетування клієнтів. З його допомогою ви можете створювати опитувальники, до яких клієнт отримує доступ за допомогою мобільного гаджета і може відповідати на питання “в один клік”. Сформулюйте питання в анкеті чітко, прямо, уникаючи спеціалізовані терміни. Задавайте будь-які питання щодо якості сервісу виїзних співробітників, часу виконання послуг, зовнішнього вигляду і поведінки, використання техніки і матеріалів. Отримані відповіді система обробляє в автоматичній режимі, надаючи вам корисну інформацію, яку можна використовувати не тільки для оперативного контролю виїзних співробітників, але і для нарахування їм оплати праці, кадрової роботи, заохочувальних заходів або розробки програм підвищення кваліфікації.

Як використовувати Yaware.Service для ефективного контролю виїзних співробітників

  1. Створіть анкету за допомогою багатофункціонального конструктора.
Конструктор анкет Yaware.Service вміщує безліч корисних опцій, які дозволяють оформляти опитувальники будь-якого типу:
  • однорівневі (одне питання з відповіддю “Так” або “Ні”);
  • багаторівневі (ряд питань, кожен з декількома варіантами відповідей);
  • рейтингові, бальні опитувальники зі шкалою оцінок;
  • опитувальники з можливістю додавання розгорнутого текстового коментаря.
  1. Надайте клієнту зручний доступ до анкети онлайн.
Доступ до внкети можна надати клієнту кількома способами:
  • через віджет на сайті вашої компанії;
  • через посилання на сторінках інтернет-ресурсів;
  • в SMS;
  • в листі на електронну пошту;
  • у вигляді QR-коду.
Скануючи за допомогою мобільного гаджета QR-код на наклейці, табличці або поліграфії, замовник автоматично переходить до анкети, відповідає на питання, а ви миттєво отримуєте всю необхідну для контролю виїзних співробітників інформацію в особистому онлайн-кабінеті системи або на своєму девайсі. Розмістити наклейку з QR-кодом можна:
  • на розрахунковій документації (чеках, рахунках);
  • на рекламній та інформаційній друкованій продукції;
  • на дверях офісу;
  • на рецепшн або біля дверей менеджера, який приймає замовлення;
  • на автотранспорті виїзної групи;
  • на робочому обладнанні.
  1. Використовуйте отримані дані для оптимізації послуг.
Система Yaware.Service надає підсумки обробки клієнтських думок і відгуків в зручній і наочній формі графіків, таблиць, діаграм. Ці звіти можна використовувати для виробничої аналітики, в роботі відділу бухгалтерії, який займається оплатою праці, для вирішення кадрових питань та навіть для розробки нової, більш ефективної бізнес-стратегії.

Чим вигідний контроль виїзних співробітників за допомогою Yaware.Service?

  • оперативність даних про діяльність виїзних співробітників;
  • точність і неупередженість оцінки;
  • мотивація замовників (зворотний зв'язок з клієнтом – кращий спосіб підвищити лояльність до компанії);
  • нові ідеї для бізнесу, які підкажуть самі клієнти;
  • висока швидкість і ефективність управлінських рішень;
  • підвищення якості послуг;
  • недопущення помилок надалі.
Система анкетування замовників Yaware.Service заслужила визнання і схвалення керівників бізнесу в усіх сферах послуг, навіть найбільш високотехнологічних і навіть в тих, які важко піддаються контролю. Наприклад, вона показала високу ефективність у плані контролю якості обслуговування туристів на маршруті і контролю стану якості технічного обслуговування повітряних суден.

Переконайтеся, що Yaware.Service – це те, що потрібно вашому бізнесу!