как увеличить продажи и мотивацию сотруднитков

Мотивація співробітників через контроль задоволеності клієнтів? Це щось новеньке!

Кожен керівник мріє, щоб під його керівництвом працювала згуртована команда виключно мотивованих колег, які добровільно підвищують свій професіоналізм, виявляють увагу до клієнтів і приносять з кожним днем все більший дохід фірмі. Так чи далека ця мрія від реальності?

Показник задоволеності клієнтів: здавалося б, до чого тут мотивація?

Мотивація співробітників – досить складна і багатогранна сфера. Не дарма з кожним днем множаться різні курси, тренінги та книги по мотивації, а кількість коучів, готових донести свої одкровення і навички “як завоювати світ за 3 дні” широкій аудиторії, скоро перевищить за обсягом саму аудиторію. Але жарти в сторону. Важливо розібратися не тільки в тому, як мотивувати, але і які інструменти для цього використовувати.

Одним з найважливіших факторів нематеріальної мотивації в будь-якому бізнесі є висока оцінка якості роботи співробітника зі сторони. Наприклад, вдячні відгуки за увагу до клієнтів і партнерів, що ростуть рейтинги відділу, позитивні коментарі в соцмережах та на сайті компанії. Персоналізовані відгуки підвищують самооцінку і спонукають прогресувати в навичках.

Звичайно, не можна забувати і про матеріальну підтримку, яка є фундаментом мотиваційної піраміди Маслоу. Залишилося розібратися, як побудувати мотиваційну стратегію. Для цього потрібно дати відповіді на кілька запитань:

  • як зібрати достовірну інформацію про якість обслуговування клієнтів;
  • як проаналізувати клієнтську думку;
  • хто з персоналу гідний заохочення в першу чергу;
  • в чому повинна виражатися мотиваційна складова;
  • над якими нюансами сервісу ще належить працювати.

Іншими словами, необхідний контроль задоволеності клієнтів, який надасть чітку картину мотивованості співробітників і їх слабких сторін. Найдоступніший і легкий спосіб – запитати у самих клієнтів. Для цього існує спеціальний засіб – ІТ-сервіс Yaware.

Yaware.Service і контроль якості обслуговування

Yaware.Service – це сервіс для створення, поширення і аналізу клієнтоорієнтованих опитувань, на підставі яких можна легко визначити показник задоволеності клієнтів.

Опитування формується за допомогою зручного конструктора, забезпеченого великим функціоналом для текстового форматування, додавання візуальних матеріалів, списків питань, рейтингів, коментарів.

Опитування можна проводити за допомогою QR-кодів, через додаток, встановлений на мобільному гаджеті, електронну форму на сайті вашої компанії, шляхом SMS та E-mail розсилок.

Весь процес, включаючи реєстрацію в системі Яваре, створення анкети та її розміщення, займає лічені хвилини. Такий контроль якості обслуговування дуже зручний і для клієнтів – пройти анкету можна за 2 хвилини. Головне – щоб питання були сформульовані точно і доступно.

Послідовність дуже проста:

  • клієнт переходить за посиланням на анкету;
  • відповідає на питання чи залишає відгук;
  • сервіс проводить автоматичний аналіз отриманих відгуків, групує їх;
  • ви отримуєте звіт з графіками і цифровими підсумками в особистому кабінеті.

Клієнт теж отримує свою частку мотивації, оскільки переконується, що вам цікава його думку про роботу персоналу.

Контроль якості обслуговування з сервісом Яваре – це вигідний, оперативний спосіб, як збільшити показник продажів, підвищити лояльність клієнтів і залучити нових.