контроль качества технического обслуживания авто

Ефективний і легкий контроль якості технічного обслуговування автотранспорту

Дізнайтеся, як залучити нових клієнтів на ваше СТО та підвищити лояльність постійних З розвитком технологій обслуговування автотранспорту підвищуються і вимоги клієнтів автосервісу до рівня обслуговування. Мова йде не тільки про прогресивні засоби діагностики, організації комфортних умов очікування, застосування високоякісного інструментарію, … Читати далі

система оценки качества обслуживания на предприятиях общественного питания

Як дізнатися, чому клієнти вашого закладу громадського харчування йдуть до конкурентів?

Сучасний сервіс зворотного зв’язку з клієнтами – головний засіб для підвищення їх лояльності Конкуренція в сфері громадського харчування – специфічний фактор, який надає, з одного боку, нескінченні можливості і інформацію для вдосконалення вашого сервісу, а з іншого є причиною ротації … Читати далі

оценка качества торгового обслуживания

Якість торгового обслуговування і методи його оцінки

Як збільшити продажі за допомогою прогресивних технологій, але без зайвих вкладень Якість обслуговування на підприємстві сфери торгівлі – найважливіший показник, який характеризує потенціал і резерви організації, дає можливість знайти шляхи для оптимізації сервісу, розширення клієнтської аудиторії і підвищення лояльності покупців. … Читати далі

контроль качества работы персонала в турфирме

Оптимальний контроль якості роботи персоналу в турфірмі

Дізнайтеся, як підвищити лояльність клієнтів за допомогою сучасного ІТ-сервісу Сфера туристичних послуг різноманітна, а їх якість не піддається оцінці традиційними кількісними методами, припускаючи істотну частку суб’єктивності. Багато в чому ставлення клієнтів до турфірми і її сервісу визначається суттю туризму – … Читати далі

оценка качества обслуживания в гостинице

Зручна оцінка якості обслуговування в готелі

Як прогресивність сервісу оцінки позначається на вашій прибутковості Сфера готельного бізнесу – одна з найбільш суперечливих, різноманітних і складних в плані трендів, клієнтських переваг, оцінки якості обслуговування. Кожен готель, хостел відображають в першу чергу переваги власника або керуючого персоналу. Не … Читати далі

оценка качества обслуживания клиентов банка

Ефективна система оцінки якості обслуговування клієнтів банку

Дізнайтеся, як підвищити клієнтську лояльність без додаткових вкладень. Банківський сервіс – специфічна сфера послуг, де клієнта “важко знайти, легко втратити і неможливо забути”, особливо якщо клієнт за допомогою “сарафанного радіо” починає поширювати негатив про банк і його службовців. Причин для … Читати далі

удовлетворенность клиентов банка

Як підвищити задоволеність клієнтів банку за допомогою опитувань

Так історично склалося, що будь-який користувач банківських послуг насторожено відноситься до організації, яка оперує його фінансовими коштами, а часом навіть невиправдано упереджений щодо банку, хоча і користується його сервісами. Завоювати довіру клієнта, зробити епізодичного відвідувача постійним, результативно просувати банківські продукти, … Читати далі

исследование лояльности потребителей услуг

Як правильно використовувати опитування для підвищення лояльності клієнтів

Відповідно до принципу Парето, всього 20% клієнтів будь-якого бізнесу забезпечують йому 80% доходів. Ці 20% – “ядро” вашої купівельної аудиторії, яке демонструє максимальну прихильність бренду, компанії, марці продукції, її якості або умов здійснення угоди. Простіше кажучи, це лояльні клієнти. Як … Читати далі

Опрос посетителей магазина о товаре

Опитування відвідувачів магазину про товар як вигідний спосіб збільшення доходів

Ще на зорі 20 століття, з початком розвитку технологій продажу та управління виробництвом, західний бізнес зрозумів, що рівень задоволеності клієнта і його лояльність до бренду прямо впливають на доходи. Неважливо, про які масштаби йдеться, будь то автомобілебудівний завод або маленький … Читати далі

анкета для опроса

Анкета, як зразок самого ефективного зворотного зв’язку з вашим клієнтом

На зорі свого існування каліфорнійський виробник недорогих наручних годинників зі змінним дизайном ModifyWatches задумав почати розсилку нових моделей постійним клієнтам щомісяця. Для з’ясування, наскільки така маркетингова стратегія виявиться ефективною, було проведено онлайн-опитування цільової аудиторії. Результат вразив керівництво компанії: виявилося, більшість … Читати далі