узнать потребность клиента

Увага до клієнта – гарантія захисту від «кризи ідей».

Думка про те, що великий бізнес вимагає великих вкладень, виправдовує себе все рідше з появою нових технологій для прибутку. Доказом служать біографії Білла Гейтса, Стіва Джобса, Марка Цукерберга, Ілона Маска і багатьох “корпоративних монстрів”, які почали практично з нуля. Нові ідеї для бізнесу – ось що “управляє” світом. А знайти ці ідеї вам допоможе … сервіс зворотного зв'язку з клієнтом.

Дізнатися потребу клієнта і надихнутися

Кожен менеджер, навіть самий проактивний і талановитий, хоч раз за свою кар'єру опинявся в глухому куті через “робоче вигорання”, стреси або низку невдач. В цьому немає нічого страшного. Відсутність мотивації, свіжих думок, бажання все кинути і змінити професію переживали навіть генії сучасності. Питання в іншому: як намацати вірний шлях, який приведе до нового творчого витка, розвитку бізнесу та зростання доходів?

Кожен справляється по-своєму. Кому-то допомагають тренінги по мотивації, хтось вивчає досвід великих компаній, а хтось просто задає правильні питання клієнтам. Звичайно, мова йде не про пряме спілкування з кожним. Для цього у зайнятого іншими справами керівника компанії занадто мало часу. Але що, якщо вам запропонують сервіс, який сам збере, а потім проаналізує пропозиції, виділивши найцікавіші і корисні?

Йдеться про програмний сервіс для збору відгуків. І не простому сервісі, а такому, який допомагає точно дізнатися потребу клієнта, на основі якої можна ефективно, точно і без додаткових витрат оптимізувати бізнес-процеси, направивши в потрібне русло.

Як збільшити показник продажів використовуючи увагу до клієнтів

Успішний розвиток бізнесу цілком залежить від того, наскільки ви готові застосовувати нові технології для прибутку. Однією з таких є збір і аналіз відгуків за допомогою клієнтоорієнтованих програмних сервісів.

В ряду інших особливо виділяється сервіс зворотного зв'язку Yaware.Service, що відрізняється універсальністю, оперативністю і великим адаптивним функціоналом.

Формування анкети займає максимум 20 хвилин. Інтерфейс Яваре інтуїтивно зрозумілий і легкий в управлінні. У формі для створення анкети безліч опцій, які зроблять її унікальною, орієнтованою саме на вашу цільову аудиторію.

Дізнатися потреба клієнта можна різними способами. Це може бути:

  • розташована на рецепшн, дверях або в іншому місці наклейка з QR-кодом, який зчитує клієнт своїм мобільним гаджетом, щоб отримати доступ до анкети;
  • мобільний додаток на планшеті обслуговуючого персоналу;
  • форма для заповнення на корпоративному сайті;
  • СМС-повідомлення;
  • листи, що відправляються електронною поштою постійним клієнтам.

Заповнення анкети також займе мінімум часу. Порядок роботи з додатком наступний:

  • клієнт переходить за посиланням;
  • відповідає на питання, залишає мітку в рейтингу або відгук;
  • програма автоматично систематизує і аналізує відгуки;
  • готовий звіт відправляється вам в електронний кабінет.

Звіт містить графіки та цифрові підсумки, які роблять його ефективним, доступним і зручним засобом, щоб дізнатися потребу клієнта, а потім вибрати і впровадити відповідне рішення у вашій компанії.

На цьому список переваг Yaware.Service не закінчується. Він дає можливість отримати з відповідей клієнтів свіжі ідеї, як збільшити показник продажів. Все, що для цього потрібно – коректно, доступно і точно сформулювати питання.