оценки работы стоматологов

Сучасний контроль якості лікування без зайвих витрат часу і фінансів

Світова практика доводить: зрозуміти, чого насправді хочуть пацієнти стоматологічної клініки, чому деякі йдуть до конкурентів і як залучити нових можна лише за допомогою сучасних IT-сервісів для оцінки роботи стоматологів. Як це відбувається, наскільки складний і ефективний такий метод? Розбираємося докладно.

Збір відгуків пацієнтів може бути простим, оперативним і точним

Стоматологічний бізнес останнім часом демонструє високий рівень конкуренції і ротації пацієнтів. Практично кожен відвідувач стоматклінік змінює лікарів кілька разів в пошуках найбільш комфортних цін, оптимального обслуговування і точного розуміння потреб.

Найчастіше на питання про причини переходу до іншого лікаря відповісти можуть лише самі клієнти. Питання лише в тому, наскільки вони зацікавлені допомагати вашим менеджерам підвищити якість обслуговування пацієнтів.

Щоб встановити істину, багато менеджерів і керівники стоматологічних клінік проводять збір відгуків пацієнтів в різній формі – від усного опитування до паперового анкетування.

Якщо вибірка велика і потік пацієнтів значний, обробка анкет і аналіз даних займають багато часу, що негативно позначається на інших обов'язках. До того ж, такі способи контролю якості лікування вважаються застарілими, неточними і незручними для відвідувачів.

Але вихід є. Це програмний сервіс зворотного зв'язку з пацієнтами Yaware.Service.

Yaware.Service і оцінка роботи стоматологів: швидко, точно, доступно

Сервіс Яваре розроблений з урахуванням інтересів і пацієнтів, і самої клініки. Це сучасний конструктор опитувань, забезпечений розширеним функціоналом для підготовки анкет, розміщення їх на різних майданчиках, збору і аналізу даних, а також представлення підсумків у формі, зручній для керівництва клініки.

Збір відгуків пацієнтів може проводитися за допомогою:

  • QR-коду, розміщеного на рецепшн, дверях або в приймальні;
  • мобільного додатку на планшеті або іншому девайсі лікаря;
  • електронної форми для заповнення клієнтом на сайті клініки;
  • SMS розсилки постійним відвідувачам;
  • розсилки листів E-mail з посиланнями на анкету.

Головна перевага сервісу – доступність для клієнта. Важливо лише, щоб питання було сформульовано коректно, точно і стисло. Тоді збір відгуків клієнтів перетворюється в просту процедуру, яка займає лічені хвилини.

Сервіс Яваре забезпечений великим набором інструментів для підготовки анкет. Є можливість форматувати текст, додавати списки, фото, відео, аудіо, кнопки рейтингу і інші опції. Процес підготовки опитування дуже нетривалий, оскільки інтерфейс сервісу інтуїтивно зрозумілий і легкий у використанні.

Як проводиться оцінка роботи стоматологів?

  • клієнт сканує QR-код або переходить за посиланням на сайті (в листі);
  • “клацає” на кнопку рейтингу, вибирає відповідь із списку або залишає коментар;
  • Яваре групує і аналізує відповіді;
  • ви отримуєте підсумковий графік і результати підрахунків в своєму кабінеті.

Яваре.Сервіс допомагає налагодити контроль якості лікування, підвищити лояльність нових відвідувачів і вчасно вжити заходів щодо вирішення проблем.

Поки ви читаєте ці рядки, Yaware.Service успішно застосовується в вітчизняних клініках, а їх доходи і популярність серед клієнтів ростуть. Зареєструватися в системі Yaware можна за пару “кліків”. Чи варто втрачати таку можливість поліпшити якість обслуговування пацієнтів?