контроль качества обслуживания лифтов

Як налагодити контроль ліфтового сервісу, щоб уникнути фінансових втрат

Техобслуговування ліфта – комплекс регулярних процедур, які повинні відповідати певному регламенту, періодичності, складу, нормам і стандартам. Сьогодні у мешканців та власників багатоквартирного житла в багатьох містах є вибір – при недостатньо якісному обслуговуванні вони можуть змінити компанію, яка надає такі послуги. В умовах конкуренції, що розвивається між ліфтовими організаціями, виграють ті, які використовують найефективніші сервіси для контролю якості обслуговування ліфтів.

Чому ліфтової організації необхідна зворотній зв'язок з клієнтами

Типові проблеми ліфтових господарств добре знайомі керівникам обслуговуючих компаній і часто висвітлюються в пресі:
  • переклад об'єкта в іншу власність (наприклад, з муніципальної – під контроль ОСББ);
  • відсутність або суттєві затримки фінансування обов'язкових робіт з діагностики, сервісу і ремонту ліфтів;
  • вандалізм, крадіжки обладнання і матеріалів;
  • некоректна експлуатація ліфта;
  • недотримання графіка обслуговування з вини замовника;
  • відсутність спеціальних комплектуючих і матеріалів на доступному ринку;
  • неякісна робота служб або відповідальних за стан ліфта на об'єкті (в житловому господарстві);
  • спори юридичного та майнового характеру з власниками ліфта і мешканцями багатоквартирних будинків;
  • відсутність ефективних механізмів контролю якості обслуговування ліфтів.
Як правило, всі ці причини призводять до того, що через затримки обслуговування ліфт приходить в аварійний стан і доступ до нього закривається на невизначений термін. А це означає великі фінансові втрати вашої ліфтової організації. Інша проблема в тому, що мешканці будинку, не вдаючись у подробиці вашої роботи і обов'язків, часто схильні звинувачувати в простоях ліфта саме компанію, з якою укладено договір на ремонт та обслуговування обладнання. Підсумком є втрата довіри з боку кінцевих користувачів, а часом і зміна ліфтової компанії на іншу. Помноживши потенційні втрати на кількість обслуговуваних вами ліфтових господарств, неважко зрозуміти, наскільки важливо в умовах зростаючої конкуренції підтримувати постійний контакт з замовниками ваших послуг, підрядниками, а також з постійними користувачами ліфтової техніки на ваших об'єктах шляхом контролю якості обслуговування ліфтів. В рівній мірі зворотний зв'язок з користувачами ліфтів важливий для власників об'єкта або компанії, на балансі якої знаходиться ліфтове господарство. Так з'являється можливість ефективного дистанційного контролю якості обслуговування ліфтів в режимі реального часу, що дозволить вчасно реагувати на аварії та технічні неполадки, зауваження по роботі диспетчерської служби або служби, яка займається господарськими роботами: прибиранням, чищенням або оформленням ліфта. Швидка реакція на вимоги і побажання клієнтів – запорука їх лояльності і готовності підтримувати стабільні фінансові відносини.

Як налагодити корисний зворотний зв'язок із замовниками

Анкетування є самим недорогим, ефективним і точним методом виявити поточні недоліки в роботі, оперативно усунути їх, дізнатися, що турбує ваших клієнтів і навіть перевершити їх очікування, впроваджуючи більш прогресивні методики і технології сервісу. Основним завданням при цьому є вибір методу анкетування. У плані економічної вигоди і продуктивності для контролю якості обслуговування ліфтів лідирує система онлайн-анкетування Yaware.Service, забезпечена широким функціоналом для розробки цифрових анкет, розміщення їх у доступному для клієнтів середовищі, автоматичної обробки отриманих результатів та подання їх в читабельною, корисною для подальшої виробничої аналітики формі.

Як контролювати якість обслуговування ліфтів з системою Yaware.Service

  1. Створюйте в кілька кліків анкети, орієнтовані на цільову аудиторію.
Yaware.Service забезпечений зручним конструктором опитувань, що дозволяє легко створювати:
  • короткі анкети на 1 питання, де опитуваним пропонується відповісти “Так” або “Ні”;
  • анкети зі списком питань, до кожного з яких може бути запропоновано декілька відповідей.
  • рейтинги, опитувальники з бальною оцінкою сервісу, голосування;
  • опитувальники з полями для текстових коментарів, де опитуваний може подати розгорнуту думку, пропозицію або відгук.
Одне з важливих умов ефективності анкетування – питання не повинні бути занадто довгими, заплутаними або містити спеціальну термінологію. Короткі і грамотно сформульовані питання мотивують опитуваних відповідати щиро, точно, а також доводять, що ви зацікавлені в їх думці.
  1. Зробіть анкети максимально доступними опитуваним.
Yaware.Service надає широкі можливості для розміщення опитувальників в віртуальних і фізичних просторах за допомогою:
  • віджету на сайті компанії;
  • посилання на профільних інтернет-платформах і сайтах відгуків;
  • короткі посилання в SMS або E-mail повідомленнях;
  • наклейки з QR-кодом.
Скануючи QR-код мобільним пристроєм, клієнти отримують прямий доступ до анкети. Розташувати наклейку можна в найдоступніших для опитуваних місцях:
  • всередині ліфта;
  • в під'їзді;
  • на розрахункових документах;
  • на дошці оголошень;
  • на дверях офісу ліфтової організації;
  • на рецепшн і так далі.
  1. Отримуйте дані опитування в зручній формі.
Yaware.Service автоматично групує і аналізує відгуки, надаючи звіти про результати в табличній або графічній формі в особистому кабінеті або мобільному додатку. Форма подання даних дає можливість використовувати їх для відділу роботи з кадрами, в бухгалтерії, для розробки маркетингових програм, підвищення стандартів послуг і надійного контролю якості обслуговування ліфтів.

Yaware.Service – ваш надійний спосіб стати ще краще

  • вчасно дізнавайтеся про проблеми в роботі ліфтової техніки;
  • відстежуйте зауваження і побажання мешканців;
  • знаходьте нові ідеї для підвищення якості сервісу;
  • оперативно взаємодійте з підрядниками;
  • підвищуйте лояльність і задоволеність клієнтів.
Онлайн-система зворотного зв'язку з клієнтами Yaware.Service – кращий спосіб оптимізувати контроль якості обслуговування ліфтів. Сервіс багаторазово доводив свою функціональність і практичність в інших технологічних сферах. Його з успіхом використовують для контролю якості обслуговування і ремонту автотранспортних засобів, контролю стану якості технічного обслуговування повітряних суден і так далі. Переконайтеся, що Yaware.Service – ваш кращий вибір!