сервис обратной связи с клиентами

Чого насправді хочуть ваші клієнти? Дізнайтеся за допомогою сервісу зворотного зв'язку!

Ви відкрили нову точку продажів, заснували новий бренд або розробили нову лінію продукції, чим тут же поділилися в соцмережах. А коли знову зайшли на сторінку компанії, з подивом натрапили на масу негативних коментарів. Сумна ситуація знайома кожному, навіть самому відповідальному представнику бізнесу. Дізнатися, наскільки відгуки в соціальних мережах відповідають реальному відношенню цільової аудиторії, допоможе сервіс зворотного зв'язку з клієнтами Yaware.Service.

Збір відгуків клієнтів в мережі: на чому “спотикається” вітчизняний бізнес?

Як тільки соціальні мережі міцно увійшли в наше життя, представники IT-індустрії миттєво оцінили їх можливості в плані популяризації бізнес-ідей, брендів, продуктів і послуг.

Основна причина – соцмережі здатні охопити набагато більшу аудиторію, ніж будь-який інший рекламний майданчик. Причому, обсяг і географія аудиторії постійно розширюються. Тенденції вказують, що незабаром соцмережі можуть стати основними майданчиками для промоції, реклами і просування.

Однак в кожній бочці меду є ложка дьогтю. Робота з відгуками клієнтів в сфері “соціального” інтернету утруднена безліччю обмежень, призначених для користувача умов, банальним “людським фактором” на стороні модераторів. Не кажучи вже про ту саму анонімності, яка зробила соцмережі “рідним домом” для любителів неаргументованої критики, ботів конкуруючих фірм і просто тролів.

Деякі соцмедіа можуть запропонувати свої кошти для збору даних і первинної аналітики. Але про інтеграцію індивідуальних інструментів для вивчення лояльності і поліпшення якості обслуговування клієнтів мови бути не може. Доводиться вдаватися до непрямих методів і “ручного” збору інформації.

Підсумуємо основні проблеми соцмереж:

  • немає ефективних сервісів зворотного зв'язку;
  • величезна кількість неаргументованого негативу;
  • утруднена робота з негативними відгуками клієнтів-анонімів, і навіть просто визначення їх достовірності;
  • немає якісної аналітики, інтегрованої в мережу.

Ще один вкрай неприємний “мінус” – непрямий вплив негативу в мережі на ваших співробітників. Начитавшись критичних коментарів у групі компанії, співробітники втрачають мотивацію поліпшувати якість обслуговування клієнтів, а то і взагалі працювати.

Як сервіс зворотного зв'язку Yaware.Service допомагає “приборкати” негатив

Чи можна якось “обійти” недосконалий функціонал соцмереж, щоб зрозуміти, наскільки відгуки в них відповідають реальній думці цільової аудиторії? Звичайно. Саме для таких випадків існує Яваре.Сервіс, забезпечений адаптивним конструктором анкет і сучасним функціоналом для роботи з відгуками клієнтів.

Опитування можна проводити за допомогою:

  • QR-коду;
  • додатку;
  • форми на сайті;
  • SMS;
  • E-mail розсилки.

Як це відбувається?

  • клієнт зчитує QR-код і/або переходить за посиланням;
  • залишає відгук, оцінку чи відповідає на питання анкети.
  • Яваре систематизує і обробляє відгуки, після чого надає аналітику в вигляді графіків і цифрових показників в вашому робочому кабінеті.

Yaware.Service – це потужний інструмент для поліпшення якості обслуговування клієнтів, залучення нових і приросту доходів. Ви витратили не більше 20 хвилин на створення анкети, а ваші клієнти – не більш як 2 хв на її заповнення. А в підсумку ви отримали інформативні, неупереджені відгуки від реальних користувачів, зацікавлених, щоб ви прогресували і покращували свою пропозицію.