девушка слушает мнения

Відгуки клієнтів є важливим компонентом для сучасного бізнесу. Споживачі мають безліч варіантів для вибору. Для того, щоб випередити конкурентів важливо виміряти та покращити рівень задоволеності клієнтів, виявити не задоволених, отримати цінну інформацію від споживачів про те, як ви можете покращити свій продукт або послугу.

Інструменти зворотного зв'язку – це відмінний спосіб для компаній отримувати відгуки від клієнтів. В цій статті ми порівняємо відомі всім Google Forms та програмне забезпечення для відгуків Yaware.Service відповідно до таких критеріїв:

  • Наскільки добре вони збирають відгуки
  • Наскільки добре вони інтерпретують, аналізують зворотній зв'язок
  • Додаткові функції та переваги.

Google Forms

Google Forms – хороший сервіс від Google, який допомагає вам дізнатися більше про ваших клієнтів. Google Форми використовують Документи Google (або Google Диск) і дозволяють створювати форми, які є опитуваннями і можуть використовуватися для збору даних про ваших клієнтів.

Сам сервіс безкоштовний. Кількість форм (окремих веб-сторінок, на яких розміщується опитування або анкета) необмежена. Заплатити доведеться тільки в разі, якщо вам раптом знадобиться розширений варіант з додатками, які полегшують роботу. Щоб почати користуватися, необхідно створити обліковий запис в  Google.

Наскільки добре збирають відгуки

Google Forms дають можливість налаштувати різні типи питань та відповідей. Провести опитування можна, розмістивши посилання на форму в соцмережах, надіславши в електронному листі чи в повідомленні. Ще один варіант – інтегрувати форму у ваш веб-сайт (це вимагає додаткових технічних знань).

Наскільки добре інтерпретують, аналізують зворотній зв'язок

Всі відповіді можна переглянути в розповсюджуваному листі. Зворотний зв'язок фіксується автоматично. Звіти створюються в Документах Google – одним клацанням миші можна отримати доступ до діаграм та графіків для кращого та більш точного аналізу. Доступ до даних можна надавати іншим користувачам.

Додаткові функції та переваги

Доступність 24/7. Форма зберігається в хмарі. Якщо ви працюєте з різних пристроїв або ваш жорсткий диск пошкодився, форма залишиться доступна при наявності посилання.

Індивідуальне оформлення. Ви можете створити свій дизайн для форми. Є дають можливість безкоштовно вибрати шаблон з великої кількості доступних або завантажити свій.

Мобільність. Google Форми адаптовані під мобільні пристрої. Створювати, переглядати, редагувати і пересилати форми можна з телефону і планшета з повною функціональністю.

Yaware.Service

Yaware.Service – продукт, розроблений спеціально для отримання зворотного зв’язку. Якщо ви шукаєте спосіб більше дізнатись про своїх споживачів, перевірити якість сервісу в кожній точці обслуговування клієнтів, а не тільки онлайн, то Yaware.Service підійде ідеально.

Цей інструмент є простим у використанні, пропонує базову та безкоштовну 14-денну пробну версію. Вам потрібно буде зареєструватися на сайті.

Наскільки добре збирає відгуки

В Yaware.Service є конструктор, щоб налаштовувати різні типи питань та відповідей. Реалізована можливість проведення дворівневого опитування. На першому рівні клієнт дає коротку відповідь «Так»/ «Ні» на 1 питання, на другому – відповідає на питання анкети. Ці два види опитувань можна комбінувати, або проводити окремо.

Провести опитування можна, розмістивши QR-код безпосередньо в точці обслуговування, або посилання  в соцмережах, надіславши в електронному листі чи в повідомленні. Таким чином з Yaware.Service ви отримуєте зворотній зв’язок від клієнтів як online, так і offline – в режимі реального часу.

Наскільки добре інтерпретує, аналізує зворотній зв'язок

Всі результати опитувань автоматично відображаються в особистому кабінеті користувача у формі графіків та діаграм для швидкого аналізу. Детальна інформація по кожному опитуванні доступна у таблицях. Yaware.Service дозволяє переглядати звіти як по кожній окремій точці, так і по мережі загалом, відслідковуючи динаміку. Можливо додавати менеджерів, для управляння чи огляду результатів, в тому числі, окремо по кожній з точок обслуговування.

Додаткові функції та переваги

Доступність 24/7. Доступ до особистого кабінету, в якому зберігаються дані, з різних пристроїв у будь-який час.

Готове оформлення. Для розміщення форми з QR-кодом в точці обслуговування передбачені варіанти шаблонів.

Мобільність. Yaware.Service адаптований під мобільні пристрої. Оffline опитування проводиться за допомогою смартфонів через сканування коду. Залишити відгук можна в реальному часі (наприклад, поки клієнт очікує на рахунок або зразу після надання послуги).

Можливість завантажувати зображення та відео прямо в форму для відгуку. Клієнт може залишати фото-, відео- чи аудіовідгук, які є більш достовірними та інформативними.

Мультимовні опитування. Клієнт прямо у формі для опитування може самостійно обрати мову, на якій йому відображатимуться запитання.

 

Ці обидва інструменти є чудовими програмними продуктами, їх важко порівнювати обличчям до обличчя. Виходячи з цілей, яких ви хочете досягти у своїх опитуваннях, вбирайте рішення, яке найкраще допоможе вам досягти цих результатів.

Наприклад, якщо ви хочете отримати відгук від вибраної групи клієнтів, вистачить Google Forms. Якщо ви шукаєте простий у використанні інструмент опитування, який допоможе миттєво оцінити якість бізнесу в кожній окремій точці, використовуйте Yaware.Service.