контроль выездных сотрудников

Практичний і точний метод контролю виїзних співробітників

Дізнайтеся, наскільки ваші виїзні співробітники виправдовують свою зарплату. У будь-якому бізнесі, що надає послуги на території чи об’єкті замовника, існує проблема контролю співробітників, що здійснюють виїзні роботи. Проблема посилюється суб’єктивністю оцінки виконаних робіт з боку самого персоналу. Стандартним прийомом є … Читати далі

контроль качества обслуживания лифтов

Контролюйте якість обслуговування ліфтів ефективним способом

Як налагодити контроль ліфтового сервісу, щоб уникнути фінансових втрат Техобслуговування ліфта – комплекс регулярних процедур, які повинні відповідати певному регламенту, періодичності, складу, нормам і стандартам. Сьогодні у мешканців та власників багатоквартирного житла в багатьох містах є вибір – при недостатньо … Читати далі

контроль качества обслуживания ваших авиапассажиров

Прогресивний метод контролю обслуговування літальних апаратів і пасажирів

Сервіс, який дає впевненість у безпеці і комфорті Повноцінний передпольотний сервіс вимагає поглибленого професійного контролю всіх регламентних процедур підготовки літального апарату, включаючи діагностику обладнання, періодичне обслуговування, усунення дефектів, складання документації, атестацію персоналу, вивчення умов в пілотної і пасажирської частини повітряного … Читати далі

контроль качества обслуживания потребителей на предприятиях отрасли связи

Прогресивні методи контролю сервісу на підприємствах зв’язку

Дізнайтеся, як система зворотного зв’язку з клієнтом змінює його відношення до вашого сервісу Успішний мобільний або інший сервіс зв’язку – це не тільки ретельно підібраний комплекс сучасних технічних засобів, продуктивних маркетингових прийомів і методів продажу корпоративних продуктів. Все це починає … Читати далі

контроль качества обслуживания в магазине

Як налагодити ефективний контроль якості обслуговування в магазині

Все набагато простіше, якщо є онлайн-система зворотного зв’язку з покупцями Всім доводиться час від часу здійснювати покупки в великих супермаркетах, модних бутиках або мережевих торгових точках. А покупці, як відомо, бувають різні. Багато в чому через різнорідності клієнтської аудиторії “поганий … Читати далі

контроль качества технического обслуживания авто

Ефективний і легкий контроль якості технічного обслуговування автотранспорту

Дізнайтеся, як залучити нових клієнтів на ваше СТО та підвищити лояльність постійних З розвитком технологій обслуговування автотранспорту підвищуються і вимоги клієнтів автосервісу до рівня обслуговування. Мова йде не тільки про прогресивні засоби діагностики, організації комфортних умов очікування, застосування високоякісного інструментарію, … Читати далі

система оценки качества обслуживания на предприятиях общественного питания

Як дізнатися, чому клієнти вашого закладу громадського харчування йдуть до конкурентів?

Сучасний сервіс зворотного зв’язку з клієнтами – головний засіб для підвищення їх лояльності Конкуренція в сфері громадського харчування – специфічний фактор, який надає, з одного боку, нескінченні можливості і інформацію для вдосконалення вашого сервісу, а з іншого є причиною ротації … Читати далі

оценка качества торгового обслуживания

Якість торгового обслуговування і методи його оцінки

Як збільшити продажі за допомогою прогресивних технологій, але без зайвих вкладень Якість обслуговування на підприємстві сфери торгівлі – найважливіший показник, який характеризує потенціал і резерви організації, дає можливість знайти шляхи для оптимізації сервісу, розширення клієнтської аудиторії і підвищення лояльності покупців. … Читати далі

контроль качества работы персонала в турфирме

Оптимальний контроль якості роботи персоналу в турфірмі

Дізнайтеся, як підвищити лояльність клієнтів за допомогою сучасного ІТ-сервісу Сфера туристичних послуг різноманітна, а їх якість не піддається оцінці традиційними кількісними методами, припускаючи істотну частку суб’єктивності. Багато в чому ставлення клієнтів до турфірми і її сервісу визначається суттю туризму – … Читати далі

оценка качества обслуживания в гостинице

Зручна оцінка якості обслуговування в готелі

Як прогресивність сервісу оцінки позначається на вашій прибутковості Сфера готельного бізнесу – одна з найбільш суперечливих, різноманітних і складних в плані трендів, клієнтських переваг, оцінки якості обслуговування. Кожен готель, хостел відображають в першу чергу переваги власника або керуючого персоналу. Не … Читати далі