контроль качества технического обслуживания авто

Дізнайтеся, як залучити нових клієнтів на ваше СТО та підвищити лояльність постійних

З розвитком технологій обслуговування автотранспорту підвищуються і вимоги клієнтів автосервісу до рівня обслуговування. Мова йде не тільки про прогресивні засоби діагностики, організації комфортних умов очікування, застосування високоякісного інструментарію, матеріалів та витратних матеріалів. Важливо знати, наскільки професійно і економно використовує ваш персонал всі доступні можливості і ресурси, щоб задовольнити очікування і потреби відвідувача СТО. Тут не обійтися без сучасної системи оцінки якості обслуговування клієнтів на підприємстві автосервісу.

Основні принципи контролю якості технічного обслуговування ТС

Контроль якості обслуговування транспортних засобів – комплексна задача, яка включає:
  1. Контроль засобів і процедур діагностики.
  2. Контроль періодичності ТО.
  3. Контроль відповідності якості матеріалів і запчастин необхідним вимогам виробника ТЗ і галузевим стандартам.
  4. Контроль стану інструментів і робочого обладнання.
  5. Контроль відповідності санітарним вимогам, вимогам техніки безпеки та захисту праці.
Крім цих основних пунктів, контроль якості обслуговування і ремонту автотранспортних засобів передбачає також оцінку персонального обслуговування клієнтів автосервісу і ставлення до них, яка виражається в якісних і кількісних показниках:
  1. Доступність сервісу і локалізація підприємства.
  2. Ввічливість і люб'язність персоналу, його зовнішній вигляд і манера спілкування.
  3. Рівень і конкурентоспроможність цін.
  4. Наявність системи знижок та заохочень для клієнтів.
  5. Доступність інформації про сервіс і його переваги.
  6. Склад послуг.
При рівних технічних умовах з конкурентами, часто саме особистий контакт з персоналом визначає, чи готовий потенційний клієнт продовжувати користуватися вашими послугами. Домогтися високого рівня клієнтоорієнтованості послуг допоможе сучасна система оцінки якості обслуговування клієнтів на підприємстві автосервісу, яка дозволяє оперативно налагодити зворотний зв'язок з клієнтами і усунути недоліки в обслуговуванні.

Yaware.Service: Онлайн-система зворотного зв'язку з клієнтами

Зворотній зв'язок з клієнтами – один з найефективніших способів швидко виявляти й усувати недоліки в сервісі, підвищувати рівень обслуговування та навіть мотивувати ваш персонал. В ряду інших практик і методів, найбільш прогресивними і практичними є сучасні онлайн-сервіси для анкетування відвідувачів закладу. Один з таких – Yaware.Service для миттєвої оцінки якості обслуговування, що дозволяє підвищити лояльність постійних клієнтів і стежити за рівнем ваших послуг в динаміці.

Yaware.Service поєднує в собі всі зручності для власника бізнесу і опитуваних клієнтів, здатний охопити максимальний обсяг цільової аудиторії, забезпечений ефективним аналітичним функціоналом і дає відповіді на всі питання, які стосуються контролю якості технічного обслуговування.

Як використовувати Yaware.Service, щоб завоювати довіру клієнтів автосервісу

Створюйте і оформляйте опитувальники, орієнтовані на вашу аудиторію

При підготовці анкет важливо ставити доступні, чіткі питання, які продемонструють вашу зацікавленість в думці клієнта і змін на краще. Yaware.Service забезпечений багатофункціональним і простим в зверненні конструктором анкет, за допомогою якого легко можна розробляти:
  • однорівневі анкети (одне питання, що передбачає відповіді “Так” або “Ні”);
  • багаторівневі анкети (ряд питань, на кожне пропонується кілька відповідей);
  • рейтинги та опитування з бальною оцінкою (клієнт голосує або ставить оцінку в один клік);
  • анкети з коментарями (надається текстове поле, де клієнт може дати розширену оцінку сервісу і висловити пропозицію).

Розміщуйте анкети в доступному для клієнтів полі

Доступ до цифрових анкетами Yaware.Service клієнт може отримати:
  • скануючи QR-код на наклейці;
  • через віджет, розміщений на сайті організації або на профільній інтернет-платформі;
  • за посиланням в SMS;
  • за посиланням в листі на E-mail.

Як зробити опитування ще більш привабливим для клієнтів

QR-код з посиланням на анкету – один із самих практичних і легких способів організувати контроль якості технічного обслуговування. Клієнт сканує код за допомогою мобільного гаджета і відповідає на питання в будь-який час, в комфортній обстановці, без поспіху. Наклейку з кодом можна розташувати:
  • на рецепшн або касі;
  • на вхідних дверях в установу;
  • на рекламній поліграфії;
  • в залі очікування.

Аналізуйте результати опитувань, не відриваючись від основної роботи

Yaware.Service автоматично аналізує зібрані відгуки, надаючи результати в формі таблиць, діаграм, графіків. На них ви можете побачити сумарні результати оцінки сервісу і їх динаміку протягом обраного періоду.

Як Yaware.Service допомагає збільшувати прибуток і лояльність клієнтів

  1. Надаючи актуальні відомості про інтереси і тенденції в клієнтському середовищі, допомагаючи перевершити клієнтські очікування.
  2. Допомагаючи виявити персонал, якому потрібно мотивація або підвищення кваліфікації.
  3. Виявляючи недоліки обслуговування, надаючи достовірні дані, щоб оперативно усунути їх.
  4. Доводячи клієнтам, що ви зацікавлені в змінах на краще, підвищуючи їх лояльність і задоволеність.
  5. Надаючи інформацію, на підставі якої можна оптимізувати кадровий склад і витрати на оплату праці.
  6. Скорочуючи витрати вашого часу на моніторинг і оцінку роботи кожної установи мережі.

Yaware.Service довів свою практичність в багатьох напрямках сфери обслуговування. Сервісом з успіхом користуються для оцінки роботи персоналу готелю, для дослідження задоволеності клієнтів банку і так далі. Оцініть зручність Yaware.Service і ви – прямо зараз!