покращити сервіс обслуговування в ресторані

Сервіс зворотного зв'язку Yaware.Service дасть відповідь на питання чим ваші конкуренти залучають відвідувачів

Ресторанний бізнес сповнений несподіванок, зльотів і падінь. А часом і дивовижних відкриттів, які сильно виручають його власників. Одне з них – зручний сервіс перевірки лояльності ваших відвідувачів під назвою Yaware.Service, що допомагає поліпшити якість обслуговування в ресторані і залучати нових відвідувачів.

Наскільки ви впевнені в якості обслуговування ваших клієнтів?

Активна ротація відвідувачів кафе, ресторанів, пабів і інших закладів так званого “громадського харчування” часто ставить менеджмент в дуже незручну ситуацію. З одного боку – всі умови дотримані, в залі комфортно, страви готують на вищому рівні. У той же час, робота з відгуками клієнтів в “усному” режимі не приносить користі – в соцмережах множаться скарги на обслуговування, а осіб у залі все менше.

В чому причина? Наскільки виправданий негатив? Чи достатньо ввічливий і попереджувальний обслуговуючий персонал? Ревізії і спонтанні внутрішні перевірки часто не дають результату. Негатив може критися в дрібницях, які видно тільки досвідченим відвідувачам, які приходять до вас за особливими нюансами комфорту, атмосфери або смаку.

Але є можливість дізнатися, що турбує клієнтів дуже надійним і перевіреним способом – за допомогою Yaware.Service. Це зручний для всіх сервіс зворотного зв'язку для роботи з відгуками клієнтів в електронній формі.

Кращий спосіб підвищити лояльність відвідувачів

Кожен власник ресторанного бізнесу знає: збір відгуків відвідувачів – клопітна і важке завдання. Не всі клієнти захочуть відкритися вам, і причин тому може бути безліч. Найчастіше вони просто йдуть до конкурентів, не пояснюючи чому.

Ми пропонуємо підхід, який виправдав себе в багатьох установах ресторанного та іншого бізнесу – сервіс зворотного зв'язку Яваре. Це багатофункціональний, легкий у використанні конструктор опитувань. Його завдання – точно і оперативно дізнаватися, які насправді очікування ваших клієнтів, щоб поліпшити якість обслуговування в ресторані, зберегти постійних відвідувачів і збільшити їх число в рази.

Yaware.Service: збір відгуків в ресторані ще не був таким зручним!

Сервіс зворотного зв'язку Яваре вміщує розширений функціонал для підготовки опитувальників різного формату, розміщення їх в зручному для клієнта місці і обробки результатів. Створення опитування займає не більше 20 хвилин, а на його заповнення клієнт витратить не більше 2-х.

Опитування можна розміщувати на сайті ресторану, відправляти постійним клієнтам за допомогою СМС або електронної пошти.

Також можна завантажити легкий додаток на планшет або інший мобільний гаджет пропонуючи відвідувачеві заповнити коротку анкету або виставити рейтинг поки йде оплата послуг, або триває обслуговування.

Один з найпопулярніших і зручних варіантів – наклейка з QR-кодом на двері або на рецепшн.

Як відбувається збір відгуків в ресторані?

  • відвідувач сканує сканує QR-код (або переходить за посиланням);
  • залишає рейтингову оцінку або відповідає на кілька запитань;
  • додаток обробляє відповіді і надає вам підсумки в особистому кабінеті.

Отримані звіти у вигляді зручних для аналізу графіків і сумарних чисел є точним і дієвим інструментом для підвищення рейтингу закладу і поліпшення якості обслуговування.

Ви зможете більш ефективно розпоряджатися фінансами, точно направляючи їх на вирішення першочергових завдань. Клієнти обов'язково відчують вашу увагу і віддячать лояльністю.