работа с отзывами клиентов

Дізнатися потреба клієнтів – базове завдання маркетологів. Як це зробити з найкращим результатом?

Ефективний бізнес-план неможливо уявити без маркетингових досліджень, що передують його розробці. Саме вони дають базис для розробки загальної стратегії і концепції продукту, виходячи з переваг потенційних клієнтів. На етапі таких досліджень не обійтися без надійного, оперативного інструменту, що допомагає налагодити зворотний зв'язок з клієнтами.

Як провести маркетингове дослідження з найбільшим розмахом і користю

Першим і найбільш відповідальним етапом вивчення клієнтського попиту є так звані польові дослідження. Тобто, збір первинних даних, які потім ляжуть в основу статистичних обчислень і плануваннь. Переваги польових досліджень незаперечні: максимум інформації, гнучкість методик, виявлення прихованих мотивів і мотивів аудиторії.

Методи, що застосовуються при таких дослідженнях – спостереження, тестування та анкетування. З них саме анкетування вважається найбільш універсальним, ефективним і простим способом дізнатися потребу клієнтів.

Наступне завдання – вибрати надійний інструмент для збору даних. Рекордсменом по продуктивності і результативності є онлайн сервіс зворотного зв'язку.

З розвитком ІТ-технологій онлайн-опитування стали настільки простим, економним і надійним способом налагодити зворотний зв'язок з клієнтами, що сервіси зворотного зв'язку стали з'являтися ніби гриби після дощу. Ось тільки не кожен з них може похвалитися такою функціональністю і адаптивністю, як Яваре.Сервіс.

Yaware.Service: сервіс зворотного зв'язку, з яким хочеться взаємодіяти

Для більшості маркетологів давно не секрет, що робота з відгуками клієнтів результативна настільки, наскільки комфортне для опитуваних середовище та умови анкетування.

З цієї точки зору немає нічого зручнішого, ніж електронна анкета, яку опитуваний отримує на пошту, в СМС або за посиланням на сайті, куди він переходить, щоб зробити цільову дію.

Останнім часом все більш популярним стає ще один спосіб: розміщення в зручному для клієнтів місці наклейок з QR-кодом, який сканується мобільним гаджетом, щоб перейти до опитування. Все це, і навіть набагато більше є в складі функцій Яваре.Сервіса.

Зручний сервіс зворотного зв'язку мотивує опитуваних бути більш відкритими, повідомляти про приховані мотиви і пріоритети, які можуть виявитися ключовими для вашого майбутнього продукту.

У чому ще зручність Yaware.Service? Анкетування здійснюється за мінімум кроків, а інтерфейс програми простий і доступний кожному. Судіть самі:

  • клієнт зчитує код або переходить за посиланням;
  • залишає відгук або просто “клацає” на потрібну кнопку рейтингу;
  • сервіс автоматично обробляє відповіді клієнтів, систематизує їх і підводить підсумок по важливим для замовника параметрах;
  • результати у вигляді графіків і сумарних значень відправляються в ваш особистий кабінет.

В упорядника опитування є можливість представити анкету в оригінальному вигляді комбінуючи текстові блоки з ілюстраціями, полями для коментарів, списками, іншими опціями, які полегшують прийняття рішення та уточнюють позицію клієнта.

Таким чином, робота з відгуками клієнтів за допомогою Yaware.Service зручна і самим клієнтам, і власникам бізнесу. До того ж, Яваре – перевірений засіб, який заслужив схвальні відгуки, який допоможе поліпшити якість обслуговування клієнтів діючого бізнесу.