Без вивчення потреб та поведінки клієнтів, бізнес приречений. Це Ви прочитаєте в будь-якій статті чи книзі. Але ж як дізнатися про те, чого вони хочуть? Клієнти не завжди готові прямо про це говорити працівникам, а інколи й самі не знають чого хочуть. Високий рівень обслуговування буде лише тоді, коли Ви будете прикладати максимум зусиль, щоб задовільнити споживачів та досягнути WOW ефекту. На сьогоднішній день відвідувачі враховують все: місцезнаходження, широкий асортимент, не кусючі ціни та лідерство над безпосередніми конкурентами. Але, безумовно, клієнти оцінюють ефективність та ввічливість персоналу,  тому працівники мають знати свій продукт, завжди бути готовими допомогти та щиро бути любязними.

Якісне обслуговування – всестороння оцінка, яка включає:

  1. Стандарти обслуговування;
  2. Клієнтоорієнтованість;
  3. Оперативність;
  4. Готовність допомогти;
  5. Професіоналізм.
  6. Доступність як працівників, так і керівництва;
  7. Постійне вдосконалення та оптимізація.

Що ж входить в сервіс?

Думаєте, що лише продажі? Не лише. Обробка замовлень, навчання кадрів, взаємовідносини з працівниками, реклама, оперативність вирішення питань, ну і, звісно, задоволені клієнти. Насправді, обслуговування проявляється в діяльності всіх працівників і не варто про це забувати.  

Про що має запитувати себе кожен працівник?

Ці, здавалось би, прості питання, а головне відповіді на них допоможуть налагодити менеджмент якості та досягнути задоволення потреб клієнтів, як явних, так і прихованих. Отож ось вони:
  • Як швидше обробити замовлення?
  • Як цього досягнути?
  • Як покращити свою роботу, аби краще допомогти клієнту?
  • Які переваги з’являться в продукту за рахунок першокласного обслуговування?

Як дізнатися про істинні бажання при мінімальних витратах свого часу?

Саме для цього і є Yaware.Service. Сервіс зворотнього зв’язку ідеальне рішення. Зареєструйтеся, складіть свою анкету для виявлення потреб клієнтів або ж скористайтеся шаблоном. Можете обирати як прості питання (з відповідями Так/Ні, Добре/Погано) чи розгорнуті питання. Як то кажуть, на будь-який смак. Кожен зможе просканувати QR код, відправити SMS чи перейти за URL посиланням. Будьте доступними для клієнтів, дозвольте їм оцінити ефективність вашого персоналу та розказати про свої потреби.