улучшением качества обслуживания клиентов

Робота з відгуками клієнтів допоможе розробити ефективну стратегію бізнесу

У 2016 році головною причиною свого успіху серед конкурентів 82% світових компаній назвали постійну роботу над поліпшенням якості обслуговування клієнтів. Понад 77% вважають рівень обслуговування клієнтів стратегічним чинником, що впливає на прибуток. Всі сходяться в тому, що поліпшити показник задоволеності клієнтів можна лише застосовуючи комплексний підхід, що включає ряд перевірених методів. Ось вони.

Розширюйте повноваження співробітників

У компанії “Тесла” інженери мають право приймати рішення, минаючи 8 стадій управлінського затвердження. Багато в чому через це компанія в минулому році зайняла 5-е місце в списку кращих роботодавців року. Доведено, що мотивувати персонал, розширюючи його повноваження – ефективний спосіб поліпшити якість обслуговування клієнтів.

Стимулюйте співробітників підвищувати свою кваліфікацію

Нові знання стають джерелом нових ідей і підходів. Зокрема, це стосується такої важливої теми, як робота з відгуками клієнтів. Успіх у цій сфері призводить до зростання доходів, але попередньо вимагає навчання персоналу відповідними методиками.

Вкладайтеся в нові технології

Ще вчора ваш інтернет-магазин “ломився” від напливу замовників, а вже сьогодні замовники йдуть до конкурентів, що пропонують такий же товар за тією ж ціною. В чому причина? Сервіс, якість обслуговування? А може у конкурента просто більш зручний сайт? Щоб з'ясувати це, в першу чергу потрібно налагодити зворотній зв'язок з клієнтами. А найефективніший інструмент для цього – відповідне програмне забезпечення, про яке піде мова нижче.

Будьте доступні для своїх клієнтів

Адаптивний сайт з сучасним юзабіліті, де легко і просто орієнтуватися, зручний графік роботи, максимум контактів, способів і ліній зв'язку, консультант, який працює в режимі 24/7, можливість безперешкодно спілкуватися з важливих питань з вищим менеджментом компанії – все це підвищує лояльність клієнтів. Дізнайтеся чого хочуть ваші клієнти і чого їм не вистачає, використовуючи сервіс зворотного зв'язку.

Запитайте, як вам стати краще у самих клієнтів

Всі перераховані способи не будуть продуктивними, якщо у вас не налагоджена робота з відгуками клієнтів. Отримуючи фідбек від вашої аудиторії, ви отримуєте потужний інструмент для завоювання її довіри, задоволення всіх потреб. А ще можете легко мотивувати персонал хорошими клієнтськими відгуками про їхню роботу.

Щоб отримати якісний фідбек, вам знадобиться ефективний сервіс зворотного зв'язку. Практика багатьох вітчизняних компаній довела, що в сфері ІТ-розробок найвищу ефективність, зручність для замовника і максимальне охоплення цільової клієнтської аудиторії демонструє Yaware.Service.

Ось його основні переваги:

  • адаптивний інтерфейс і безліч опцій для підготовки індивідуальних опитувальників під конкретну задачу;
  • можливість розміщувати опитування і направляти їх клієнту різними способами – в СМС, електронною поштою, у вигляді QR-коду, в складі мобільної програми, на сайті компанії;
  • автоматизована система групування і обробки відгуків;
  • інформативні та доступні звіти по клієнтській думці і побажаннях.
  • можливість мотивувати клієнтів залишаючи подяку за хороший відгук.

Робота з відгуками клієнтів в Yaware – це ваша можливість зберегти лояльність постійної аудиторії і залучити нову, отримуючи і застосовуючи цінну інформацію про її пріоритети, проблеми, смаки.