як відгуки впливають на дохід

Якщо ви керуєте власним бізнесом, звичайно, ви досліджували ринок, орієнтувалися на досвід кращих компаній в своїй ніші. Ви знаєте свою цільову аудиторію і маєте чітке уявлення про потреби і бажання ваших клієнтів.

Чим більше у вас клієнтів, тим більше Ваш бізнес приносить грошей. Ви робите все можливе, щоб задовольнити їхні потреби і, в кінцевому підсумку, залишати їх лояльними до вашого бренду. Але як ви можете бути впевнені, що ваші зусилля дадуть бажані результати? Звідки ви знаєте, що ваші клієнти думають про якість обслуговування насправді?

Запитайте їх.

1. Зворотній зв'язок з клієнтами допомагає поліпшити продукти і послуги

Ви, можливо, маєте найбільший досвід в області, в якій працює ваша компанія, але ваші професійні знання ніколи не стануть ціннішими для ділової активності, ніж думки споживачів. Так, ви маєте уявлення про потреби клієнта і ви досконало знаєте все про послуги, які надаєте.

Однак тільки після того, як ваші клієнти скористаються послугою, ви зможете побачити всі переваги і недоліки; що працює, а що ні. Крім того, потреби і очікування клієнтів з часом розвиваються. Тільки думка споживачів допоможе вам зрозуміти, що їм подобається.

Дізнайтеся, як отримати відгук від клієнта за допомогою різних інструментів і ресурсів. Коли ви запитаєте своїх клієнтів та оціните якість обслуговування, ви зрозумієте, як удосконалити послуги і створити першокласний сервіс, щоб вони дійсно відповідали актуальним очікуванням і потребам.

2. Збір відгуків робить з клієнта посла вашого бренду

Запитуючи своїх клієнтів як поліпшити якість обслуговування, ви демонструєте, що вам насправді важлива їх думка і ви тут для них, а не навпаки. Ваші клієнти відчувають себе причетними, практично частиною творчої команди. Таким чином, ви робите клієнта головною цінністю бізнесу, і це правильно. Ви залучаєте їх до формування вашого бізнесу, щоб вони відчували себе більш прив'язаними до вашої компанії.

Це кращий спосіб отримати цінних послів бренду, які будуть залишатися з вами назавжди. Ви знаєте, що їх рекомендації, мабуть, є найефективнішим і в той же час найдешевшим способом залучення нових клієнтів.

Одне застереження: ви повинні насправді використовувати зібрані думки, щоб приймати рішення і повідомляти їх своїм клієнтам, інакше вони будуть відчувати себе відкинутими.

3. Зворотній зв'язок з клієнтом допомагає оцінити задоволеність клієнтів і прогнозувати фінансовий стан вашої компанії в майбутньому

На досить конкурентному ринку немає місця для прийняття ділових рішень, заснованих на помилкових здогадках. Вирішальними факторами, що визначають фінансові показники компанії є задоволеність клієнтів і лояльність.

Дослідження підтвердили тісний зв'язок між рівнем задоволеності клієнтів і збільшення частки ринку, зниженням витрат або зростанням доходів. І це природно, що ви хочете переконатися в тому, що споживачі задоволені вашими послугами.

Кращий спосіб дізнатися, чи відповідає ваш бізнес їхнім очікуванням – запитати клієнтів. Успішні власники бізнесу збирають і керують різними типами даних, які допомагають їм. Використовуючи питання, ви можете легко оцінити рівень задоволеності, отже, на основі індексу лояльності NPS розробляти майбутні стратегії компанії.

Якщо ви хочете залишатися в курсі справ, ви повинні поставити своїх клієнтів в центрі вашого бізнесу і розглянути їх відгуки як найцінніший джерело інформації для вашої компанії. Вони знають, як поліпшити якість обслуговування, як повинен виглядати ваш ресторан, торговий зал або офіс.

Пам'ятайте, що відгуки клієнтів є скрізь. Виконуйте опитування в різних формах і збирайте відгуки, в ваших закладах або точках обслуговування.

Голос клієнта безцінний для вашого бізнесу!