Баррі Лам, засновник і голова найбільшого виробника ноутбуків у світі, заробив мільярди доларів, розуміючи як працювати з клієнтами і чого вони хочуть та як цього досягнути. І таких прикладів можна навести багато. Насправді мало підприємств можуть працювати не чуючи своїх клієнтів і в цьому їхня помилка. Власники та керівники бізнесу, не важливо великого чи малого, мають розуміти важливість культури обслуговування. Коли досвід клієнта не є відверто поганим чи дуже хорошим, він не поспішає залишати відгук. Він може або більше не приходити до вас, або просто прирівняти вас до посередніх закладів, де  немає нічого особливого. Також без методів оцінки якості послуг, ви не зможете збільшити лояльність клієнтів. Клієнт любить знати, що ви турбуєтеся про нього. Якщо ви цінуєте своїх клієнтів, попросивши відгук, ви можете зацікавити їх. Щоб вирішити це завдання, компанії шукають нові способи залучення клієнтів та пошук відповідей. У цій статті ми розглянемо деякі ефективні способи отримання якісних відгуків клієнтів.

Як отримати якісний відгук від клієнта?

  1. Можливість залишити відгук в режимі реального часу.
  2. Надайте різні формати зворотного зв'язку в закладі та на своєму сайті.
  3. Вимірюйте ефективність обслуговування клієнтів.
  4. Моніторинг соціальних каналів (відгуки у FB, Twitter, Linkedin).
  5. Попросіть відгук на після замовлення чи надання послуги.
  6. Використовуйте не надто довгі опитування.
  7. Покажіть позитивні відгуки клієнтів.
  8. Заохочуйте залишати відгуки за бонуси незначні.
  9. Використовуйте негативний відгук для демонстрації професіоналізму.
  10. Збирайте відгуки за допомогою спеціальних сервісів.
  11. Використовуйте NPS для оцінки лояльності.

Що робити з відгуками клієнтів?

Збір відгуків – не завершальний етап, а лише початок. Компанії часто отримують зворотній зв'язок і нічого з ним не роблять. Поділіть відповіді за категоріями, аналізуйте статистику та дайте відгукам працювати на покращення вашого бізнесу.
Yaware.Service покращить процес зворотнього звязку з клієнтами. Ви
матимете змогу отримувати відгуки в режимі реального часу 24/7, надати на вибір кілька форматів для залишення відгуку (QR, SMS, URL), з легкістю зможете створити свій унікальний опитувальник, виміряти NPS. Всі дані будуть представлені у вигляді графіків. А також ви матимете змогу ділитися позитивними відгуками на своєму сайті та в соціальних мережах.

 

Збір відгуків від клієнтів повинен бути невід'ємною частиною вашого бізнес-процесу. Всі відгуки важливі (як позитивні, так і негативні), головне вчасно про них дізнатися та правильно діяти після того. На щастя, є багато інструментів, які налагодять взаємовідносини з клієнтами та покращать якість надання послуг. Спробуйте вже сьогодні створити своє опитування та побачити всі переваги використання сервісу зворотнього зв’язку Yaware.Service.