Регулярний опитування клієнтів допоможе вам вивчити потреби клієнтів. Це допоможе вам попередити невеликі проблеми, які зможуть перерости в негативний досвід. Від того наскільки правильно ви задасте питання, буде залежати якість зворотного зв'язку. Питання можуть бути різні, але головне, щоб вони допомогли вивчити потреби клієнтів і визначити рівень обслуговування. Отримання корисних зворотних зв'язків починається з правильно поставленим питанням.

Так які ж питання треба задати наступного разу своїм відвідувачам?

  1. Чи відповідали ми Вашим очікування?
  2. Як ви оцінюєте взаємодію наших співробітників з вами?
  3. Чи було легко знайти те, що шукали?
  4. Чи було легко і зручно придбати товар або послугу?
  5. Що поліпшило б наше з Вами співробітництво?
  6. Чи був якийсь негативний досвід при взаємодії з нами?
  7. Чому ви купуєте / приходите саме до нас?
  8. Звідки ви дізналися про наш заклад?
  9. Порадите нас знайомим?
  10. Можливо є щось, чого не варто нам робити під час обслуговування?

 

Саме ці питання допоможуть Вам дізнатися більше про Ваших клієнтів. Поставити правильні питання – це супер, але треба ще подати їх в зручному для клієнтів форматі. Світ не стоїть на місці, тому анкети для опитування стандартного виду, а саме у вигляді роздрукованих питань на листочку паперу, вже відживають своє.

Є дуже багато рішень, які автоматизують збір відгуків та заощадять час вам або вашим працівникам на їх обробку

Тому радимо використовувати Вам сервіс зворотного зв'язку. Yaware.Service один з них. Створюйте питання будь-якого рівня складності. Доступно створення як однорівневих питань, так і дворівневих. Можливостей оформити відповідь також вдосталь: можливість вибрати один варіант або кілька, оцінити від 1 до 10 і багато інших. Можете самі переконатися в нашій демо-версії сервісу. Приємним плюсом стане доступна статистика в зручному вигляді. Придумайте свої оригінальні питання і при опитуванні клієнтів зробіть ставку на сучасні рішення. Використовуйте сервіс зворотного зв'язку. Дозвольте своїй анкеті бути доступною для більшої кількості людей