девушка слушает мнения

Google Forms vs Yaware.Service: що обрати?

Відгуки клієнтів є важливим компонентом для сучасного бізнесу. Споживачі мають безліч варіантів для вибору. Для того, щоб випередити конкурентів важливо виміряти та покращити рівень задоволеності клієнтів, виявити не задоволених, отримати цінну інформацію від споживачів про те, як ви можете покращити … Читати далі

Довольная клиентка в кафе

Для чого компанії задоволеність клієнтів?

Задоволеність клієнтів (customers satisfaction) – це маркетинговий термін, який визначає, яким чином продукти або послуги, надані компанією, відповідають або перевершують очікування клієнта. Задоволеність клієнтів важлива, оскільки вона надає маркетологам та власникам бізнесу дані, які вони можуть використовувати для управління та … Читати далі

девушка в вечернем платье моет авто

Досвід клієнта: що це і навіщо він бізнесу

Досвід клієнта (customer experience) має вирішальне значення для поточного та майбутнього вашого бізнесу. Ми більше не можемо цього ігнорувати – ми бачимо це кожен день. Він може містити багато елементів, але це дійсно зводиться до взаємодії клієнта з компанією. Коротко … Читати далі

Удивленный мальчик

Система зворотного зв’язку: 4 сюрпризи

У довгостроковій перспективі використання системи зворотного зв’язку з клієнтами забезпечує постійне зростання прибутку. Якщо ви тільки починаєте працювати з відгуками клієнтів, будьте готові до сюрпризів. Кожна компанія, звичайно, інша. Але, побачивши, що сотні компаній створили систему зворотного зв’язку з клієнтами … Читати далі

тайный покупатель в магазине

Таємний гість vs Yaware.Service

Таємний покупець і зворотний зв’язок від реальних клієнтів – найбільш поширенні методи для оцінки якості роботи вашого бізнесу. Який з них вибрати, щоб отримати кращий результат? Ми порівняли для вас обидва. Складність підготовки і проведення дослідження Перед тим, як наймати … Читати далі

як відгуки впливають на дохід

Відгук клієнта важливий: 3 причини

Якщо ви керуєте власним бізнесом, звичайно, ви досліджували ринок, орієнтувалися на досвід кращих компаній в своїй ніші. Ви знаєте свою цільову аудиторію і маєте чітке уявлення про потреби і бажання ваших клієнтів. Чим більше у вас клієнтів, тим більше Ваш … Читати далі

Іноземка відповідає на питання опитування

Мова не проблема з новою функцією “Multi-language survey”

В 2017 році Україну відвідали понад 14,2 млн іноземців (дані Держстату).  Незалежно від цілей поїздок, всі вони користувалися послугами українського бізнесу (як мінімум жили в готелях, куштували страви в ресторанах, барах, кав’ярнях, викликали таксі чи їздили громадським транспортом).  Клієнтський досвід … Читати далі

Менеджер розробляє опитування для клієнтів

Ключові пункти розробки опитувань для клієнтів

Найкращий метод дізнатися будь-яку інформацію – це, само собою розуміється, запитати. На рівні компанії чи не найважливішими є опитування клієнтів. На їх основі можна зрозуміти, що подобається вашій цільовій аудиторії, чого вони від вас очікують і, відповідно, визначити зони росту. … Читати далі

Як на вашому ресторані відбиваються відгуки клієнтів?

Як на вашому ресторані відбиваються відгуки клієнтів?

Невід’ємною частиною будь-якого ресторану є його обслуговування клієнтів. Чудовий  інтер’єр, оригінально оформлена подача страв, смачна їжа і неперевершений сервіс – все разом впливає на задоволеність гостей і збільшує шанси, що вони повернуться. Чи будуть клієнти вважати ваш ресторан ідеальним? Зворотній … Читати далі

Більше можливостей з Yaware.Service – отримуйте відгуки в Аудіо, Фото, Відео форматі

Показати можна набагато більше ніж розповісти. З кожним днем ​​відео і фото стають дедалі популярнішими каналом обміну інформацією. Людям подобається самим створювати візуальний контент і поширювати його. 85% опитаних в рамках дослідження підтвердили, що візуальний контент має на них значно … Читати далі