Ділові люди, які мають обговорення

Відповіді на позитивні відгуки клієнтів: чому вони важливі для вас?

Відповідати на позитивні відгуки не тільки приємно, але і корисно для бізнесу. Розповідаємо, чому. Починаючи вести бізнес, багато менеджерів і керівники бурхливо реагують на негативні коментарі клієнтів в соцмережах і на сайтах, але залишають без уваги позитивні. “Немає часу, цей … Читати далі

молода пора заходить в магазин

Чому повернути втрачених клієнтів простіше, ніж завоювати нових?

Чому йдуть постійні клієнти, як їх повернути і зробити більш лояльними? Знаходимо вигідні рішення. Відтік клієнтів – явище звичайне в будь-якому бізнесі. В тій чи іншій мірі, воно притаманне навіть самим просунутим проектам, що враховує всі нюанси психології цільової аудиторії, … Читати далі

негативний і позитивний смайлик

Як перетворити «злого» клієнта в лояльного: працюємо з негативом

Негативні відгуки: прокляття чи благо? Маленькі хитрощі, які допоможуть розширити вашу аудиторію. Будь-який власник корпоративного сайту або сторінки в соцмережах одного разу стикається з вкрай дратівливим, на перший погляд, явищем – негативними відгуками. І якщо приватна особа може просто заблокувати … Читати далі

продавец подбирает галстук к рубашке

ТОП-6 порад, як приємно здивувати якістю обслуговування клієнтів

Як зробити ваші послуги найпопулярнішими і затребуваними: поради професійних маркетологів Якість обслуговування є визначальним фактором конкурентної переваги. За результатами маркетингових досліджень, понад 80% компаній, що лідирують у сфері надання послуг різного типу, назвали причиною свого успіху роботу над підвищенням якості … Читати далі

девушка с смартфоном в кафе

Як відгуки клієнтів в реальному часі сприяють збільшенню доходів?

У століття божевільних швидкостей і оперативного поширення інформації вирішальним фактором, від якого залежить успіх бізнесу, часто стає оперативність реакції на негативні відгуки клієнта про роботу компанії. Пропонуємо дізнатися, як простіше отримати якісний, оперативний фідбек. Переваги відгуків покупців і клієнтів в … Читати далі

Женщина-предприниматель, сидя за столом, использует смартфон для демонстрации

Якісний сервіс: як виграти конкуренцію без витрат

Секрети успішної конкуренції: чому просто «якісний сервіс» не допомагає в гонці за клієнтом? Будь-яка конкуренція в сфері послуг рано чи пізно призводить до необхідності пошуку своїх сервісних “фішок”, які забезпечить вигідну перевагу на тлі компаній, що надають послуги того ж … Читати далі

опрос на планшете

Як зробити опитування цікавим і отримати максимальний фідбек?

Складаємо правильну анкету-опитувальник: основні принципи, поради професіоналів, мотивування. Анкета задоволеності клієнта – один з найефективніших інструментів визначення пріоритетів цільової аудиторії, а також потенціалу бізнес-пропозиції. Однак, щоб ваші опитування були помічені клієнтами, варто ознайомитися з основними правилами їх складання. Чому опитування … Читати далі

жінка-психолог

5 трюків з психології для обслуговування клієнтів

Що спільного в психології та обслуговуванні клієнтів? Люди. Люди зі складними емоціями і ще більш складними розумами. Звичайно, не всі поводяться однаково, але існує багато схожого у тому, як люди реагують на певні ситуації. Поведінка споживача є ключем до розуміння … Читати далі

команда топ-менеджеров

Сервіс – це стратегія на рівні компанії

Сервіс не з’являється сам по собі. Це клопітка праця кожного зі співробітників і розуміння того, для чого він це робить. Неприємно, коли в магазині відчуваєте, як персонал робить вам послугу: отримали свій товар і йдіть швидше. Або косі погляди офіціантів … Читати далі

запис в робочому блокноті

Золоті правила зворотного зв’язку від клієнтів

Не достатньо просто «отримати зворотній зв’язок». Компанії часто неправильно обробляють відгуки клієнтів, і, як наслідок, вони не бачать багато переваг. Але це не означає, що немає належного способу. В цій статті ви знайдете золоті правила щодо того, як налаштувати програму … Читати далі