оценка мотивации персонала

Оцінка мотивації персоналу: Як “завести мотор” продуктивності ваших співробітників?

Кожен керівник мріє, щоб всі його підлеглі приходили вчасно і йшли, тільки коли виконають всі обов’язки, щоб їхні голови були сповнені оригінальних, корисних для бізнесу ідей, очі горіли ентузіазмом і пристрастю до роботи, а в серцях жило прагнення робити все … Читати далі

социологический опрос

Анкетування в педагогіці і його необхідність для контролю якості освіти

Контролювати навчальні процеси, роботу викладацького складу, рівень знань учнів і ефективність педагогічних програм стане набагато простіше, якщо використовувати сучасні методи і засоби контролю на базі ІТ-розробок. Одним з найбільш продуктивних методів є соціологічне опитування із застосуванням анкет (по психології, соціології … Читати далі

оценка удовлетворенности клиентов

Як зробити бізнес більш успішним за допомогою опитувань задоволеності клієнтів

Чим краще ви знаєте свою клієнтську аудиторію і її переваги, тим простіше утримати постійних клієнтів і завоювати довіру нових. Цю незаперечну істину підтверджують світові бізнес-практики всіх рівнів. І якщо ви не є монополістом в своїй галузі, то вам не обійтися … Читати далі

анкета для оценки качества обслуживания клиентов

Анкета оцінки якості обслуговування, як ефективний інструмент управління бізнесом

Анкетування споживачів товарів і послуг давно застосовується світовим бізнесом для виявлення нових тенденцій в клієнтської аудиторії, оцінки якості сервісу і оптимізації управлінських рішень. Правильно складена анкета оцінки якості обслуговування допомагає оперативно дати відповідь на головні питання, від вирішення яких залежить … Читати далі

анкетирование клиентов салона красоты

Як анкетування клієнтів салону краси поліпшить ваш б’юті-бізнес

Ця коротка стаття – про вигідний і економний спосіб підвищення лояльності постійних клієнтів, які приносять вам 80% доходу. Перед тим, як дізнатися про нього, спробуйте відповісти на наступні питання: Як багато клієнтів пішло від вас до конкурентів за час ведення … Читати далі

контроль выездных сотрудников

Практичний і точний метод контролю виїзних співробітників

Дізнайтеся, наскільки ваші виїзні співробітники виправдовують свою зарплату. У будь-якому бізнесі, що надає послуги на території чи об’єкті замовника, існує проблема контролю співробітників, що здійснюють виїзні роботи. Проблема посилюється суб’єктивністю оцінки виконаних робіт з боку самого персоналу. Стандартним прийомом є … Читати далі

контроль качества обслуживания лифтов

Контролюйте якість обслуговування ліфтів ефективним способом

Як налагодити контроль ліфтового сервісу, щоб уникнути фінансових втрат Техобслуговування ліфта – комплекс регулярних процедур, які повинні відповідати певному регламенту, періодичності, складу, нормам і стандартам. Сьогодні у мешканців та власників багатоквартирного житла в багатьох містах є вибір – при недостатньо … Читати далі

контроль качества обслуживания ваших авиапассажиров

Прогресивний метод контролю обслуговування літальних апаратів і пасажирів

Сервіс, який дає впевненість у безпеці і комфорті Повноцінний передпольотний сервіс вимагає поглибленого професійного контролю всіх регламентних процедур підготовки літального апарату, включаючи діагностику обладнання, періодичне обслуговування, усунення дефектів, складання документації, атестацію персоналу, вивчення умов в пілотної і пасажирської частини повітряного … Читати далі

контроль качества обслуживания потребителей на предприятиях отрасли связи

Прогресивні методи контролю сервісу на підприємствах зв’язку

Дізнайтеся, як система зворотного зв’язку з клієнтом змінює його відношення до вашого сервісу Успішний мобільний або інший сервіс зв’язку – це не тільки ретельно підібраний комплекс сучасних технічних засобів, продуктивних маркетингових прийомів і методів продажу корпоративних продуктів. Все це починає … Читати далі

контроль качества обслуживания в магазине

Як налагодити ефективний контроль якості обслуговування в магазині

Все набагато простіше, якщо є онлайн-система зворотного зв’язку з покупцями Всім доводиться час від часу здійснювати покупки в великих супермаркетах, модних бутиках або мережевих торгових точках. А покупці, як відомо, бувають різні. Багато в чому через різнорідності клієнтської аудиторії “поганий … Читати далі